مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی با تاکید بر اینکه نباید در حوزه کشاورزی به گونه‌ای عمل کنیم که نیازمند واردات باشیم، گفت: واردات بی رویه تولیدات کشاورزی ضربه‌ای به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۲۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی توکلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی حضرت فاطمه(س) را محور اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و انبیا و اولیای الهی عنوان کرد و گفت: حضرت فاطمه(س) از تمام پیامبران بالاتر است مگر از  پدر بزرگوارشان که حضرت محمد(ص) خاتم پیامبران است.

وی افزود: تمام ابعاد یک انسان کامل در سیما و چهره فاطمه زهرا(س) متبلور بوده و آن حضرت انسانی کامل است که تمام ویژگی‌ها و خصوصیات یک انسان کامل در شخصیت حضرت نهفته است؛ ایشان در یک حجره‌های کوچک و حقیر انسان‌های بزرگی را تربیت و تحویل جامعه دادند لذا روح حضرت فاطمه(س) روح بزرگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: تربیت یافتگان سیره فاطمیه باید چنین باشند از خاک به افلاک، از ملک به ملکوت باید بروند؛ تربیت فرزندان و همسرداری، تمامی رفتار و کردار حضرت فاطمه(س) تنها برای رضایت خدا بود، حضرت فاطمه(س) یک نفر بود اما به مانند یک امتی است که می‌تواند جامعه را به حرکت و هیجان دربیاورد.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به تودیع و معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی گفت: هر انتصاب و نصبی یک عزلی به دنبال دارد و مهم این است که انسان در این دوران خدمت بتواند پرونده درخشانی، روشن و قابل دفاع را برای خود به یادگار بگذارد.

وی افزود: کسی که امروز منصوب می‌شود باید همیشه در ذهنش باقی بماند که هر روز یک روز به روز عزل و بازنشستگی نزدیک می‌شود؛ رئیس سابق سازمان بعد از 35 سال خدمت به مقام بازنشستگی رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مخاطبان و شماره یک سیاست‌های اقتصادمقاومتی وازرت کشاورزی  و مجموعه‌های مرتبط با آن است گرچه در وزارت جهاد کشاورزی در راستای احیای تولید اقدامات و قدم های بلندی برداشته شده است ولی راه طولانی و کار بسیار است.

حجت‌الاسلام توکلی با تاکید بر اینکه اقتصادمقاومتی تنها به یک سال منتهی نمی‌شود، گفت: بایستی مدیریتی اعمال شود که به هدف سیاست‌های اقتصادمقاومتی نزدیک‌تر شویم. راه طولانی است و ما هم در نیمه راه قرار داریم و باید اقدامات بیشتری با یک سیاست‌گذاری مناسب شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید در حوزه کشاورزی به گونه‌ای عمل کنیم که نیازمند واردات باشیم، افزود: در حال حرکت به سمتی هستیم که واردات رو به کاهش بوده و در برخی موارد هم به خودکفایی رسیده‌ایم، بنابراین مدیریت هم باید به سمت و سویی حرکت کند که واردات تولیدات کشاورزی کشور را کاهش داده و خوداتکا شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: یک مدیر باید به رغم گرایش سیاسی خود بایستی دو ویژگی مهم را که سرآمد است، داشته باشد که یکی پاکدست و امانت‌دار و دیگری  التزام عملی به ولایت است.

در این جلسه «مجید آنجفی» به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی معرفی و از «علی بابایی» تقدیر شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات