رئیس کمیته امداد محلات از پرداخت دو میلیارد و 376 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع بانکی و اعتبارات کمیته امداد به مددجویان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی رئیس کمیته امداد شهرستان محلات توانمندسازی مددجویان را مهم‌ترین اولویت کمیته امداد دانست و گفت: در ده ماهه نخست امسال مبلغ دو میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارآفرینی از منابع بانکی و کمیته امداد برای اجرای ۱۳۱ طرح اشتغالزایی مددجویی در شهرستان محلات پرداخت شد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها مددجویان تحت حمایت در مشاغل کشاورزی، صنایع‌دستی، دامداری، کسب صنفی و صنعتی مشغول به کار شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان محلات آموزش مهارت‌های کارآفرینی و اشتغال را از اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند برای ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغال کمیته امداد در جهت ایجاد کسب‌وکار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: کمیته امداد یک اورژانس اجتماعی موقت است و مددجویان و مددجویان در یک بازه زمانی از خدمات این نهاد بهره‌مند شده و پس از رفع مشکلات و فراهم شدن زمینه‌های توانمندی از حمایت این نهاد خارج می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات