مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: حضرت زهرا(س) در زمینه فردی، اجتماعی و سیاسی ابعادی مافوق تصور بشر دارد و در همه زمینه‌ها الگویی تمام عیار و مثال‌زدنی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران این ناحیه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در زمینه فردی، اجتماعی و سیاسی ابعادی مافوق تصور بشر دارد و در همه زمینه‌ها الگویی تمام عیار و مثال‌زدنی هستند، گفت: هرگز الگوپذیری ایشان حد و مرز مشخص نخواهد داشت بلکه زوایای نورانی کلام، رفتار، سازندگی، هدایت فاطمه (س) تا ابدیت مانند خورشید برای پیروان نمایان است.

وی با اشاره به نقش حضرت زهرا (س) در خانه گفت: این بانوی بزرگوار در خانه با مدیریتی پیشرفته و توکل به خدا و معنویت توانستند فرزندانی را تربیت کنند که هر یک در دوران خود و پس از شهادتشان هدایت‌گر امت و برگزیدگان الهی بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: ایشان با مهرورزی به فرزندان، توجه به معنویت، کانون خانواده، اهمیت به محوریت عقلانیت، محبت و دوستی با شوهر ایثار، صفا و صمیمیت همراه محبت را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) عمر کوتاهی داشتند، ولی اهداف بلند ایشان توانست فتنه‌ها، دسیسه‌ها، عناد و حسادت قدرت‌طلبان و افراد دور از عصمت و منطق را برای همیشه به حاشیه براند، گفت: امروز خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) دانشنامه بزرگ علمی شیعه است. 

وی افزود: معنویت، تحجد و شب زنده‌داری و دستگیری از فقرا و نیازمندان و هم سطح شدن با طبقات ضعیف اقتصادی در جامعه و شنیدن صدای مظلومان از ویژگی‌های بارز یگانه دختر شخصیت بزرگ عالم خلقت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و پرستاری از پیامبر اکرم (ص)، ترمیم جراحات مجروحان جنگ و حضور اجتماعی همراه سیاست و تدبیر اوصاف فاطمه (س) را تحلیل و تفسیر می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) دارای حریمی مملو از نور، معنویت، قداست، شرافت و فضایل بودند، گفت: در وجود حضرت زهرا(س) استقلال موج می‌زد و دارای میراث گرانب‌های عفاف، بندگی خدا و رضایتمندی از شرایط بودند.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت فاطمه(س) صدق، پاکی و دیگر گرایی را همواره به دنبال داشت، گفت: ایشان تکیه‌گاه آسمان و زمین بودند. حضرت یگانه زنی است که خداوند در سوره کوثر به ایشان می‌بالد و کلام علوی بزرگی و عظمت ایشان را خاطرنشان می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: امروز دوران شیطنت یهودیان صهیونیست و هم پیمانی آن‌ها با استکبار و مزدوران را شاهد هستیم به طوری که زر و زور و تزویر با چهره نفاق در مقابل صف واحد قرآنی قد علم کرده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات