به مناسب ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) مراسمی با حضور کارکنان پایور و و ظیفه سپاه ناحیه لردگان در محل نمازخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۹۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری استان چهار محال و بختیاری،امام جمعه سابق شهرستان لردگان در جمع کارکنان ناحیه لردگان گفت: حضرت فاطمه (سلام الله علیها) فدایی واقعی ولایت بود.

حجت الاسلام حسن انصاری به آفرینش جهان هستی اشاره کرد و افزود: بر اساس روایات و سخن بزرگان جهان هستی به خاطر وجود حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به وجود  آمد ولی حضرت فاطمه خود در راه ولایت و استمرار دین خدا فدا شد.

 کارشناس مذهبی ادامه داد: حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای دفاع از ولایت و دین خدا ابتدا به ارشاد و انذار پرداخت و حتی به درب خانه اصحاب پیامبر گرامی اسلام می رفت و به بازگویی غدیرخم و امامت حضرت علی (علیه السلام) می پرداختند و در مواقع ضروری در مقابل دشمنان و سوء استفاده گران از دین خدا با شجاعت می ایستاند.

 وی بانوی دو عالم را نمونه عملی مدافع ولایت دانست و افزود: درسی که حضرت زهرا (سلام الله علیها) به مسلمانان داد درس دفاع از ولایت است برای حفظ اسلام که ما امروز باید به خوبی به آن عمل کرده و تا آخرین نفس همراه با ولایت باشیم.

ارسال نظرات