تمرکز دولت بر توسعه واحدهای تولیدی است و در این زمینه هدف گذاری کشور، بر ایجاد اشتغال با توسعه حوزه تولید در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات است.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۹۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان با اشاره به اینکه سهم ایجاد اشتغال استان در حوزه IT و ICT حدود ۷۵۰ نفرمی باشد گفت: برای بیش از ۸۸۰ نفر در این حوزه، ایجاد اشتغال صورت گرفته است

 اسدالله درویش امیری افزود: تلاش همه مسئولین، ایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه‌های مختلف و هدف اصلی مدیران، توسعه و پیشرفت استان و کمک به حوزه اقتصاد، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است.

وی اظهار داشت:  تمرکز دولت بر توسعه واحدهای تولیدی است و در این زمینه هدف گذاری کشور، بر ایجاد اشتغال با توسعه حوزه تولید در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات است.

استاندار زنجان تصریح کرد: راه اندازی مجدد ۱۰ واحد تولیدی که درگذشته تعطیل‌شده بود و عدم تعطیلی واحدهای تولیدی استان در سال جاری، حاصل مجموعه تلاش‌هایی است که در این خصوص صورت گرفته است.

اسدالله درویش امیری افزود: گزارش‌های اخذشده دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، باید توسط استانداری و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مورد ارزیابی و پذیرش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای موجود، حدود ۱۵۰ هزار نفر از مردم استان زنجان  دارای بیش از یک دفترچه درمانی هستند، ادامه داد: سیستم دولت الکترونیک می‌تواند چند بیمه‌ای‌ها را به راحتی مشخص کند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت چند بیمه‌ای‌ها باید تا پایان سال مشخص شود، افزود: در راستای طرح هم پوشانی، باید نسبت به شناسایی و حذف دفترچه‌های بیمه‌ای مازاد، اقدام شود تا از تحمیل هزینه‌های اضافی به دولت، جلوگیری گردد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز باید تا پایان سال جاری، نسبت به تعیین تکلیف این موضوع اقدام کند.

 

 

ارسال نظرات