خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، در جلسه ستاد نوروزی شهرداری تبریز، گفت: با توجه به دستور شهردار محترم تبریز برای برگزاری شایسته ویژه برنامه‌های نوروزی، نوروز امسال باید در راستاي اعتلاي جايگاه گردشگري تبریز نسبت به سال‌های گذشته متفاوت و در راستای میزبانی شایسته تبریز 2018برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۷۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، خاطرنشان کرد: شهرداري كلانشهرتبريز با تشكيل ستاد تسهيلات نوروزي در مجموعه شهرداري تبریز، با همكاري مناطق، سازمان‌ها و مديريت‌هاي تابعه به دنبال خدمات‌رساني حداكثري به شهروندان، گردشگران و ميهمانان ورودي به اين شهر در ايام نوروز امسال است.

وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با تاکید بر فرهنگ بومی و بهره‌گیری از نمادها و آئین‌های سنتی و محلی ، فضاسازی‌های زیبا و محتوایی در سطح شهر ،اجرای ویژه‌برنامه‌های آئینی،  برگزاری جشنواره های نوروزی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وهنری و گردشگری در مراکز فرهنگی شهرداری از 23 اسفند برای ایام نوروز 97 برگزار می شود.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به تقارن نوروز 97 با رویداد تبریز 2018 اظهار امیدواری کرد: با تدارک ویژه برنامه های نوروزی و  با همراهی شهروندان و توجه به شعار هر شهروند یک میزبان، حق میهمان نوازیمان را به نحو شایسته ای به جا آورده و فرهنگ، آداب و رسوم و تمدن غنی شهرمان را در سطح جهانی به همگان معرفی کنیم.

در ادامه  این جلسه مسئولان ستاد حاضرنقطه نظرات خود را در مورد هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های چهارشنبه آخر سال  نوروزی و  استقبال از بهار اعلام کردند .

 برنامه های استقبال از بهار و نوروزی شهرداری تبریز  با نظارت اعضای ستاد نوروزانه متشکل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت خدمات شهری،سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و بین الملل برگزار خواهند شد.

ارسال نظرات