خبرهای داغ:

نخستین کارگاه تجارت الکترونیکی آثار فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی برگزار می شود

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری آموزگار مهر، از برگزاری نخستین کارگاه «تجارت الکترونیکی آثار فرهنگی و هنری، معرفی راهکارهای عملی بازاریابی و فروش اینترنتی در حوزۀ فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی» خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۶۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حمید سفیدگر شهانقی، با اعلام این خبر اظهار داشت: امروزه تجارت الکترونیکی بیش از ۳۰ درصد از تولید ناخالص داخلی را در عرصه جهانی در بر می‌گیرد و بر اساس برآوردها پیش‌بینی می‌شود این مقدار در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۵۰ درصد برسد. با توجه به این حجم عظیم از تعاملات تجاری، بهره‌گیری بهینه از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات گریزناپذیر است.

طراح و مجری این کارگاه افزود: امروزه در کنار بنگاه های ادبی و شرکت های هنری، نویسندگان، خوشنویسان، نقاشان، موسیقیدانان، مجسمه سازان، سینماگران، اهالی تئاتر و نمایش، هنرمندان صنایع دستی و سایر اصحاب فرهنگ و هنر در کشورهای مختلف بصورت انفرادی و گروهی، با بهره گیری از ظرفیت های تجارت الکترونیک به عرضه و فروش آثار فرهنگی و هنری خود در عرصۀ جهانی می پردازند.

سفیدگر اضافه کرد: برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت اینترنت از مهمترین اولویت های همه حوزه های زندگی امروزی است. ارتقاء سطح دانش اهالی فرهنگ و هنر در این زمینه و بکارگیری روش های نوین از جمله بهره گیری از پتانسیل های تجارت الکترونیک و بر بستر اینترنت، می تواند موجبات بازاریابی و فروش کالاهای فرهنگی و هنری غنی منطقه را در سطح کشور و همچنین بازارهای جهانی محقق سازد.

وی ادامه داد: این کارگاه با سخنرانی مهندس علیرضا غضنفری، چهره ماندگار تجارت الکترونیک کشور، روز دوشنبه هفتم اسفندماه در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ(اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) برگزار خواهدشد. نحوه ثبت نام و شرکت در این کارگاه متعاقبا به اطلاع خواهدرسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها