هم‌رزم شهید مدافع حرم تابسته گفت: این شهید شهادت خود را از مادر سادات گرفت و مزد اخلاص، امانت‌داری و خدمت به مردم را به‌خوبی دریافت کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۲۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی عامریان در مراسم عزاداری هیأت انصار رزمندگان، ایثارگران و راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود با اشاره به شهید حسین تابسته نخستین شهید مدافع حرم شهرستان شاهرود اظهار کرد: این شهید از یک سال قبل از شهادت نمازهای خود را دو برابر می‌خواند و وقتی سؤال می‌کردیم، می‌گفت در دوران دفاع مقدس نمازهایی دارم که معلوم نیست ادا یا قضا شده و یا شکسته بود و آن‌ها را دارم دوباره می‌خوانم تا مدیون نباشم.
وی افزود: شهید تابسته خیلی به بیت‌المال حساس بود و حتی یک وقت برای تقسیم غذا رفته بود و در بازگشت غذاهایی که مانده بود را به دو نفر داده بود و وقتی آمد ناراحت از این کار بود و قیمت بهترین غذا را گرفت و پول این دو غذا را به پشتیبانی تحویل داد.
این رزمنده مدافع حرم گفت: در سال ۹۳ که به سوریه اعزام شدیم، همه نگران بودیم اما او بی‌خیال بود و وقتی از او سؤال کردم، گفت که من با بی‌بی عهد بسته‌ام و مطمئن بودم اگر همه خط بخورند من خط نمی‌خورم.
عامریان با بیان اینکه ما در سوریه برای آزادسازی منطقه‌ای مأمور شدیم و توپ ۱۲۳ میلی‌متری را باید به پشتیبانی می‌بردیم؛ قبل از این عملیات به او گفتم منزل تماس بگیر که نگران نباشند اما وقتی تماس گرفت آدرس وصیت‌نامه خود را داد که ما ناراحت شدیم که چرا این‌گونه به خانواده گفته است.
وی تصریح کرد: در آنجا چون شهید مشکل تیروئیدی داشت، قرص مصرف می‌کرد و گفت بروم یک بسته قرص بگیرم که این بسته تمام نشده، داشته باشم اما رفت و برگشت به او گفتیم، چرا نگرفتی گفت معلوم نیست چقدر زنده باشم و طمع کردم و واقعاً به یک هفته نرسید که شهید شد.
هم‌رزم شهید مدافع حرم تابسته با بیان اینکه این شهید مانند مادر سادات شهید شد، ادامه داد: وقتی ما پشت توپ بودیم، تک‌تیرانداز داعشی تیری زد که به پهلوی وی وارد شد و در دم به شهادت رسید و به آرزویش رسید.
عامریان تأکید کرد: این شهید شهادت خود را از مادر سادات گرفت و مزد اخلاص، امانت‌داری و خدمت به مردم را به‌خوبی دریافت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها