مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین :دانش آموزان تا پایان اسفند برای ارسال کمک های خود برای بازسازی کرمانشاه مهلت دارند.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج ، مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین  اظهار داشت: بسیج دانش آموزی با چاپ پاکت هایی برای کمک به زلزله زدگان و افتتاح حسابی مشترک با آموزش و پرورش اقدام به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه نمود.

ابراهیمی تصریح کرد: تا کنون 150 میلیون تومان در حساب مشترک با جمع آوری پاکت ها هر مدرسه واریز نموده و 300 میلیون تومان خیرین برای تهیه کانکس و80 میلیون تومان نیز موسسین مدارس غیر انتفاعی برای کمک به کرمانشاه اختصاص دادند؛ که در کل از استان قزوین با طلایه داری بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش، مبلغی بالغ بر 530 میلیون تومان برای تجدید زندگی در کرمانشاه جمع آوری شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین افزود: دانش آموزان تا پایان اسفند برای ارسال کمک های خود برای بازسازی کرمانشاه مهلت دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی همچنین از همکاری مدیران مدارس، رؤسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی 14 گانه، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی، مسئولین دفاتر، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان مناطق 14 گانه و کارشناس مسئول اداره کل آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دانش آموزان دلنوشته ها و نامه های زیادی برای ابراز همدردی با هموطنان کرد زبان خود همراه کمک های نقدی ارسال نموده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات