رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه امسال هم ۳ هزار و ۳۰۰ نفر دانشجو به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: اردوها از ابتدای نیمه دوم اسفندماه جاری آغاز و تا پایان اسفند به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۱۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  ناصر بهروز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالانه بیش از 3 هزار دانشجو از استان کرمان در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این اردوها از راویان خوب استفاده می‌شود تا فهم درستی از دفاع مقدس و هدف شهدا به دانشجویان منتقل شود افزود: از حدود 12 یادمان شهدا در این اردو بازدید می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان حضوردانشجویان در معراج شهدا را از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: همه کاروان‌هایی که اعزام می‌شوند یک راوی و یک روحانی به همراه دارند.

وی با بیان اینکه امسال هم 3 هزار و 300 نفر دانشجو به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: اردوها از ابتدای نیمه دوم اسفندماه جاری آغاز و تا پایان اسفند به اتمام می‌رسد.

بهروز با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویی نیز در حال برگزاری است افزود: امسال بیش از هزار نفر در اردوهای جهادی دانشجویی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مردم در مناطق محروم را در اردوهای جهادی دانشجویی پیگیری می‌کنیم بیان کرد: دانشجویان در این اردوهای جهادی در مناطق محروم در روستاها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد: در حوزه‌های عمران و آبادانی در سال گذشته بیش از 60 پروژه خرد مانند ساخت خانه عالم احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در حاشیه شهر کرمان نیز توسط اردوهای جهادی دانشجویی در حال انجام است گفت: بیش از صد دانش‌آموز محروم تحت پوشش بسیج دانشجویی تحصیلات خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات