جهت استقبال از شهیدتازه تفحص شده:

ناحیه مقاومت بسیج تفت بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: به فضل الهی شهرستان تفت میزبان کبوتر خونین بال عملیات رمضان 8سال دفاع مقدس می باشد، که مقرر است زادگاهش را عطراگین کند؛لذا از امت شهید پرور و ولایی شهرستان تفت جهت استقبال از این نامدار و راست قامت همیشه جاوید تاریخ دعوت بعمل می آید.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۵۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، ناحیه مقاومت بسیج تفت در راستای استقبال از شهید تازه تفحص شده، بیانیه‌ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:
پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند، اما حقیقت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.
(شهید آوینی)
بزرگداشت شهدا در اصل بزرگداشت خودمان است که درگیر ظواهر زشت و زیبای دنیایی شده‌ایم که آرام آرام ما را با خود می‌برد و به آن فکر نمی‌کنیم. شهدا چنان مشعل زیبا از میان چشمان ما می‌گذرند و به ما یادآور می‌شوند آرمان‌های پیر جماران را که همان آرمان‌های مجاهدان به اموالهم و انفسهم تاریخ اسلام است، جای پیر و مرشد ما خالی است که شهدا را سندی بر حقانیت مسیرمان می‌دانست و احترام به شهدا را احترام به هرچه خوبی و صلابت می‌دانست.
ایران عزیز چه ترک و لر، عرب و عجم، بلوچ و فارس، گیلک و خراسانی، شیعه و سنی، ارمنی و یهودی و دیگران می‌ایستد و ادای تواضع و احترام می‌کند و خوب می‌داند که چقدر به آن‌ها مدیون هستیم.
نکند روزی فرا رسد که در این کشور به بهانه‌هایی از این احترام سرباز زنیم، برای ما مردم شهرستان تفت افتخار است که در تشییع پیکر این شهیدان عزیز شرکت و از عطر دلنشین و پر طراوت آن‌ها بهره‌مند شویم.

به اطلاع عموم مردم شریف، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان تفت می‌رساند که به فضل الهی شهرستان تفت میزبان شهید علی بمان غیاث هدشی کبوتر خونین بال عملیات رمضان ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد، که مقرر است زادگاهش را عطراگین کند؛ لذا از امت شهید پرور و ولایی شهرستان تفت جهت استقبال از این نامدار و راست قامت همیشه جاوید تاریخ دعوت بعمل می‌آید.
ان شاالله که به حول قوه الهی همچون گذشته شاهد حماسه آفرینی شما مردم عزیز و دوستداران ولایت و شهدا در استقبال از این آلاله‌های خونین بال باشیم.
ارسال نظرات