مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: ترامپ در حالی که ملت ایران را تروریست می‌دانست با بروز اغتشاشات اخیر می‌گوید ما در کنار ملت ایران هستیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۴۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
سردار  یدالله جوانی در یادواره شهدای روستای آهوان شهرستان نیشابور که شب گذشته  در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین محافل و همایش های یادمان هایی است که برای گرامیداشت شهدا برگزار می شود، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید تشکر کرد از کسانی که برای برگزاری این یادواره ها همت و هزینه می کنند.

وی با اشاره به نیاز معنوی به برگزاری یادواره شهدا افزود: شهدای ما نیازمند یادواره نیستند، خداوند خود را خون بهای شهید می داند و بدیهی است وقتی که خداوند خون بهای شهدا باشد دیگر نیازی به تمجید ما ندارند.

جوانی گفت: ما زندگانی هستیم که باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم راه خود را گم نکنیم تا در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی بیان کرد: شهدا به جبهه رفتند تا ولی زمان را یاری کنند و دست متجاوزین به کشور را قطع کنند، هدف شهدا تحقق آرمان های انقلاب و شکستن طاغوت های جهان و محو اسرائیل بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان اسلام بیش از هر زمان دیگری از قدرت ایران اسلامی وحشت زده هستند، در دوران دفاع مقدس در اوج تحریم ها با حمایت همه دنیا از صدام نتوانستند ما را شکست دهند.

وی افزود: در نشست امنیتی مونیخ نتانیاهو یک تکه آهن پاره را از وحشت بالا می برد که این تکه ای از پهپاد ایرانی است و به جهانیان اعلام خطر می‌کند که ایران قدرتمند شده است، همان دشمنانی هستند که با حمایت از صدام خیال فتح دو ماهه تهران را داشتند اما امروز از  موجودیت خود نگران هستند.

جوانی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن برای جنگ نرم گفت: دشمن هزینه‌های سنگینی برای تهاجم فرهنگی می‌کند تا سنگرهای ایمانی را فرو بریزد زیرا فهمیده است که اگر نتواند دل‌ها و افکار ملت ایران را به تسخیر خود درآورد این ملت هزاره سوم را هزاره اسلام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: محفل شهدا یکی از بهترین روش های مبارزه با جنگ نرم دشمن است، دشمن بدنبال نابودی فرهنگ ایثار و شهادت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: ترامپ در حالی که ملت ایران را تروریست می‌دانست با بروز اغتشاشات اخیر می‌گوید ما در کنار ملت ایران هستیم، امثال شهید احمدی روشن را ترور می‌کنند اما اگر چند جوان فریب خورده شعار بدهند ملت ایران محسوب می شوند و تحت حمایت آمریکا قرار می گیرند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند، شهدا می گویند استوار باشید، انقلاب پیشرفت هایی داشته است و باید همت کنید کاستی ها رفع شود.

جوانی گفت: دشمن با هزینه های چند میلیارد دلاری بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است، عده ای نیز در داخل همسو با دشمن به سیاه‌نمایی روی آورده اند تا مردم تصور کنند گذشته بهتر از حال بوده است، قبل از انقلاب وضعیت مردم بسیار اسف بار بود و مردم حتی نمی توانستند مسئولی را با رأی خود انتخاب کنند.

وی بیان کرد: به اعتراف مشاور کاخ سفید ایران یکی از قدرت های برتر است، حتی یکی از مسئولین آمریکایی می‌گوید چهار قدرت در دنیا وجود دارد که شامل آمریکا، روسیه، چین و ایران است و این قدرت مقدمه تمدن سازی و به زیر کشیدن رژیم صهیونیستی است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در عزت ملت ایران همین بس که مردم یمن و فلسطین تنها حامی خود را ایران می‌دانند، قبل از انقلاب بدلیل حمایت از رژیم صهیونیستی منفور دنیای اسلام بودیم اما پس از انقلاب تنها حامی آرمان فلطین هستیم.

وی ادامه داد: مشکلات وجود دارد، اما پیشرفت‌های زیادی در مباحث علمی داشته ایم و مشکل ما تنها در پیاده‌سازی عدالت است.

جوانی گفت: غلبه بر داعش بدون هم افزایی هسته های مقاومت ممکن نبود و این هسته‌های مقاومت را امام خمینی(ره) تشکیل داد، دشمنان با ایجاد تفرقه و تکه تکه کردن جهان اسلام بدنبال نابودی آن بودند اما انقلاب اسلامی تفرقه ها را کنار زد و مسلمانان را با هم متحد کرد.

وی در خصوص آقات انقلاب اسلامی بیان کرد: در سال های اخیر انقلاب اسلامی دچار برخی آفات شده است، انقلابی‌نماهای سست دل نیز همیشه در همه انقلاب ها آسیب وارد کرده اند، باید بدرستی آفات انقلاب را شناخت و مبارزه کرد.

جوانی با اشاره به اشرافی‌گری به عنوان یک آفت انقلاب اسلامی گفت: با تفکر اشرافی نمی‌توان به جنگ دشمن رفت و ما را به سمت گفتمان سازش می‌کشانند، تداوم انقلاب در گرو ارتباط مردم با مسئولین است که شرط آن ساده زیستی مسئولین است.

وی افزود: طی سالیان اخیر برخی بدنبال بزک کردن فرعون زمان هستند، برخی آمریکا را که شیطان بزرگ است می‌گویند می شود با آن ارتباط برقرار کرد در حالی که آنها به کمتر از نابودی ما راضی نیستند و برجام نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

جوانی گفت: این افراد راه حل مشکلات را در ارتباط با غرب می دانند، اما اگر این ارتباط با عقب نشینی از اصول ما باشد بی‌شک به ضرر ما است، اگر با نگاه انقلابی وارد شویم می توانیم تحریم ها شکست دهیم و با جهاد اقتصادی می توان اقتصاد را شکوفا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها