سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه با اشاره به ارسال 115 اثر به جشنواره رسانه ای پیام انقلاب گفت: برترین های جشنواره 6 اسفندماه با حضور مدیران استانی و شهری تجلیل می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش بسیج رسانه آذربایجان غربی، احمد اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج رسانه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب از سوی فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه اظهار کرد: در مجموع 115 اثر در قالب فیلم، گزارش تصویری، گزارش خبری، مصاحبه تفصیلی، خبر، یادداشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد یکصد اثر که با بخش های اعلام شده در فراخوان(خبر، یادداشت، گزارش) مطابقت داشت، در مرحله اول پذیرش شدند.

 

وی افزود: از یکصد اثر راه یافته به مرحله داوری، ۶۸ مورد خبر، 15 مورد یادداشت و ۱۷ مورد گزارش است.

 

 

سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه گفت: آثار ارسال شده در موضوعات قیام دوم بهمن ارومیه، استکبارستیزی و مبارزه با استکبار، نابودی طاغوت، مبارزه برای استقلال و آزادی و سایر موضوعات و اخبار تولیدی مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دهه فجر 96 است که در بازه زمانی یکم بهمن تا 24 بهمن ماه تولید و منتشر شده است.

 

 

وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره پس از ایام فاطمیه و روز ششم اسفندماه با حضور مدیران استانی و شهری برگزار شده و آثار منتخب با اهدا جوایز نقدی و لوح سپاس جشنواره تجلیل می شوند.

 

 

اسدی تصریح کرد: همچنین برترین رسانه با در نظر گرفتن تعداد آثار و همچنین کیفیت آثار ارسالی نیز به عنوان رسانه برتر این جشنواره مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

 

 

اسدی هدف از برگزاری جشنواره رسانه ای پیام انقلاب را در کانون توجه قرار دادن هرچه بیشتر دهه فجر و موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و استکبارستیزی توسط رسانه ها و همچنین انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب عنوان کرد.

 

 

گفتنی است، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب با حضور اصحاب رسانه و مدیران استانی و شهری ساعت 16 روز یکشنبه 6 اسفندماه در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد

ارسال نظرات