فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یادواره شهدای شهرستان ریگان با بیان اینکه اصلاً به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد، عنوان کرد: دشمن ما می‌داند قابلیت‌هایی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که اگر خطایی کند گورستان همیشگی اش ایران خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار معروفی در دومین شب از یادواره شهدای شهرستان ریگان با بیان اینکه مجلس شهدا مجلس فتوحات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت:مجلس شهدا مجلس عزت، سربلندی و شرف ماست، مجلس شهدا مجلس بازدارندگی و بزرگی ملت ایران است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد:در محضر قهرمانان واقعی ملت ایران هستیم، کسانی که جان وآبرویشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در زمان تنهایی ملت ایران و انقلاب نوپای اسلامی و در زمان تنهایی امام سفر کرده که حجت بر ما بود و در زمانی که همه دشمن متحد در یک جبهه نابرابر و در مقابل ملت ایران، شهدا همه وجودشان را تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما محور و مظهر حقیقی وحدت ملت ایران هستند، تصریح کرد: شهید از هر قومی و از هر مذهبی شهیدی است که برای بقای دین خدا و تمامیت ارضی کشور جانش را تقدیم کرد، از هر زاویه‌ای که ما به شهدا نگاه کنیم مقدس اند.

معروفی در ادامه افزود:انسان‌هایی که شرف و آبرو دارند و انسان‌هایی که ما را عزیز کردند و انسان‌هایی که رفتند، اما امروز سینه‌ی آن‌ها پر از سم شیمیایی خس خس کنان دارد دفاع می‌کند، این شرف و ابروی ما به سادگی بدست نیامده است.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه شهدا و جانبازان عزت، شرف، بزرگی و ابروی ما هستند، عنوان کرد: بریده باد آن زبانی که این حقیقت‌ها را نمی‌فهمند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما شناسنامه واقعی ملت ایران هستند، بیان داشت:شناسنامه واقعی ملت ایران نگاه به غرب نیست، نگاه و تفکر و ایده غرب نیست بلکه شناسنامه ملت ایران شهدای آن هستند که به آن ملت عزت و بزرگی می‌بخشند و کمر دشمن را شکستند.

معروفی اظهار داشت:به برکت این مجاهدت‌ها امروز کشور ایران بازیگر اصلی منطقه است و تمام راهبرد‌های دشمن را برهم می‌زند. جنگ به خودی خود پدیده شوم و پدیده سخت و هزینه بار است، اما چه اتفاقی افتاد که در این چند سال جنگ نابرابر این جنگ تبدیل شد به دفاع مقدس و مقدس شد.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد:این هنر قرآن، ائمه، امام و ولایت بود که جنگ را به کارخانه انسان سازی تبدیل کرد. جنگ را به دانشگاه تبدیل کرد، خروجی جنگ شد قاسم سلیمانی فرمانده جبهه اسلام که در مقابل همه دنیا ایستاد، خروجی جنگ شد محسن حججی که همه دنیا را به هم ریخت.

وی افزود:حزب الله لبنان خروجی جنگ هشت ساله است، انصار الله، بسیج سوریه این‌ها خروجی جنگ اند، ما ریزش‌هایی هم داشته ایم، اما رویش‌های ما قابل قیاس با ریزش‌ها نیست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت:دشمنان حماسه ۲۲ بهمن را ندیدند اگر این رویش بزرگ انقلاب نیست پس چیست؟ اگر این هوشمندی ملت ایران نیست پس چیست؟ رهبری پیام تشکر صادر کرد و به مسئولان خطاب کرد که مسئولین مردم از شما جلو زدند مواظب باشید که عقب نمانید، امام شجاعت و خود باوری را در ملت ایران نهادینه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه شهدای ما از طبقه متوسط جامعه بودند، اظهار داشت: آن‌هایی که دفاع مقدس، امام و شهدای را زیر سوال می‌برند یک شب هم در دفاع مقدس زندگی نکردند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده است که به سادگی از دست برود، خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن “آری” دوباره به انقلاب و نظام اسلامی بود.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد:این ملت هوشمند است، بعضی‌ها می‌گویند چرا هوشمند؟ ملت ایران هوشمند است برای اینکه با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی و هر حزب و گروهی زمانی که منافع ملی و اعتقاداتش در خطر باشد ید واحد می‌شود و یک حرف را می‌زند این نشانه‌ی هوشمندی ملت است.

وی افزود:بزرگترین سلاح ما هوشمندی ملت ایران است که این هوشمندی ملت ایران با همه ملت‌ها متمایز است.

معروفی گفت:مردم با همه مشکلاتی که دارند، اما ۲۲ بهمن تماشایی را خلق کردند. ملت ایران خیلی منصف، صبور، نجیب و شریف هستند و این نشان از عمق ایمان مردم ما دارد.

وی با بیان اینکه اصلاً به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد، عنوان کرد: دشمن ما می‌داند قابلیت‌هایی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که اگر خطایی کند گورستان همیشگی اش ایران خواهد بود.

سردار معروفی بیان داشت: همه شهدا قهرمان اند و باید به آن‌ها افتخار کرد، در این یادواره‌ها باید خروجی داشته باشیم و خروجی یادواره‌ها عمل به وصایای شهدا است.
ارسال نظرات