خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران موجب نابودی داعش شد

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در جمع هادیان سیاسی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی موجب نابودی داعش شد، گفت: عزت و آبرویی که ما امروز به دست آوردیم مدیون ولایت و حضور جوانان انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۹۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

اقتدار جمهوری اسلامی ایران موجب نابودی داعش شدسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران موجب شده که نه تنها داعش که تفنگچی استکبار جهانی (آمریکا) در منطقه بود نابود شود بلکه با قدرت تمام اربابان آنها را از منطقه بیرون کردیم و اجازه خود محوری را به آنها ندادیم.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی موجب نابودی داعش شد، تصریح کرد: عزت و آبرویی که ما امروز به دست آوردیم مدیون ولایت و حضور جوانان انقلابی است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار اقتدار بی نظیر جمهوری اسلامی را مهم دانست و گفت: این اقتدار موجب شد داعش که دست پرورده عربستان و رژیم صهیونیستی و در رأس آمریکا بود با شکست  ذلت باری مواجه شود.  

وی به دشمنی جبهه استکبار علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: تا زمانی که ملت و کشور ایران بر حفظ و صیانت ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پایبند و استوار باشد دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه و فتنه برنخواهد داشت.
مختاری اضافه کرد: در طول 10 سال گذشته حدود یک میلیون شیعه در منطقه به خاک و خون کشیده شده تا دشمن تفکر و پدیده انقلاب اسلامی را از بین ببرد و برای آن نیز هزینه‌های فراوانی پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: هدف استکبار جهانی به ویژه آمریکایی‌ها از به وجود آوردن گروه‌های تکفیری و سازماندهی گروه داعش ضربه زدن به ایران بود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به توانمندی‌های انقلاب اسلامی گفت: با وجود تمام چالش‌هایی که آمریکا برای انقلاب اسلامی درست کرده ما توانستیم به پیشرفت‌های بالایی برسیم.

وی ادامه داد: از جمله این پیشرفت‌ها در عرصه‌های اقتصادی این است که امروز چهارمین کشور نفتی دنیا بعد از عربستان و عراق و کویت ودومین کشور گازی دنیا بعد از روسیه هستیم و داشتن دو ساحل بزرگ یک امتیاز اقتصادی فوق العاده برای کشور ما است.

مختاری در ادامه به عرصه‌های علمی  اشاره کرد و گفت: رشد علمی ایران 11 برابر متوسط جهانی است و در نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، تکنولوژی هسته ای، فرستادن ماهواره‌ها به مدار زمین و سلول‌های بنیادین نیز پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های در عرصه‌های سیاسی نظامی با توجه به تسلط بر تنگه هرمز و عبور یک سوم انرژی فسیلی دنیا از این تنگه ابراز داشت: در عرصه بازدارندگی نیز نیروهای مسلح ما فوق العاده قوی بوده و در بحث موشکی در منطقه غرب آسیا حرف اول را  می‌زنیم که نشان از اقتدار  انقلاب اسلامی است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در پایان به خلق حماسه با شکوه 22 بهمن ماه امسال ملت بزرگ و انقلابی  اشاره کرد و گفت:  پیروزی انقلاب سلامی  در 22 بهمن سال 57 یکی  از دوره‌های استثنایی تاریخ سیاسی جهان است که نشان از غیرت  ملت ایران و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار