میزبانی شایسته مردم دلداه به مکتب سیدالشهدای دودانگه ساری از شهدای دفاع مقدس:
شهیدان ، آن آلاله های زهرایی(س)، خوشنامان دفاع مقدس با حضور در سنگده دیار دلداده گان به فرهنگ سرخ ایثار و شهادت سیدالشهدا و مکتب اهل بیت(ع) بار دیگر تداعی گر افتخارات بیست و اندی شهید در دهه 60 و دفاع مقدس در این سرزمین خواهند شد .
کد خبر: ۸۹۹۱۶۹۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین وداع سه شهید خوشنام دفاع مقدس شامگاه امشب چهارشنبه دوم اسفندماه در مسجد 14 معصوم علیه سلام خطه سادات پرور سنگده ساری برگزار می گردد.

شهیدان ، آن آلاله های زهرایی(س)، خوشنامان دفاع مقدس با حضور در سنگده دیار دلداده گان به فرهنگ سرخ  ایثار و شهادت سیدالشهدا و مکتب اهل بیت(ع)  بار دیگر تداعی گر افتخارات بیست و اندی شهید در دهه 60 و دفاع مقدس در این سرزمین خواهند شد .

 مردم سنگده از روزهای گذشته مشتاقانه و بی صبرانه منتظر حضور فرزندان زهرایی در جمع خود هستند تا آئین با شور و شعوری را به منظور اعلام تجدید میثاق با راه شهدا و اهل بیت (ع) که همان راه مقاومت، جهاد، ولایتمداری و پیروی  محض از ولایت فقیه است به شایستگی میزبانی نمایند.

 این شهدا پس از برگزاری مراسم معنوی وداع مردم با آنان برای تشییع و تدفین به سپاه حوزه امام سجاد (ع) دودانگه ساری منتقل خواهند شد.

سه شهید گمنامی که در دودانگه تدفین می‌شوند، 26، 23 و 24 ساله هستند که به ترتیب در عملیات محرم منطقه شرهانی، عملیات رمضان منطقه شرق بصره و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها