مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) از میدان شهدا به سمت آرامگاه امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۷۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس  همزمان با سالروز شهادت

فاطمه زهرا (س) از میدان شهدا به سمت آرامگاه امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد.

این مراسم روحانی و معنوی با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و سلسله جلیله روحانیت همراه با دسته روی عزاداران فاطمی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت ادامه داشت.

شهدای گمنام دوران دفاع مقدس عصر روز  دوشنبه 30 بهمن از مسیر جاده سوادکوه وارد استان شده و شهدای گمنام در شهرستان سوادکوه (پل سفید و زیرآب) مورد استقبال قرار گرفته و مراسم شب وداع شهدای گمنام مازندران دیشب در  حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائم‌شهر برگزار شده است.

مراسم تشییع شهدای گمنام امروز به طور همزمان در شهرهای قائم‌شهر و ساری برگزار و یکی از شهدا در قائم‌شهر و 11 شهید گمنام در شهرستان ساری تشییع شدند.

این شهدا در شهرهای بابل، سیمرغ  صبح چهارشنبه دوم اسفند و سه شهید گمنام دیگر ساعت 9:30 صبح پنجشنبه سوم اسفند در محمودآباد تشییع می‌شوند.

شهید گمنامی که امروز در روستای قراخیل قائم‌شهر تدفین شده 28  ساله بوده و در عملیات ایزایی والفجرهشت منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

دو شهید گمنامی که در دانشگاه آزاد محمود آباد تدفین می‌شوند به ترتیب 25 و 19 ساله هستند و  این دو شهید گمنام به ترتیب در عملیات خیبر جزیره مجنون و عملیات محرم منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.

دو شهید گمنام 24 و 20 ساله که در عملیات‌های والفجر یک منطقه فکه و عملیات تک دشمن منطقه زبیدات به شهادت رسیدند در پارک شهر سیمرغ تدفین خواهند شد.

دو شهید شهرستان ساری امروز در اداره کل اطلاعات  تدفین و سه شهید دیگر در منطقه دودانگه (محمدآباد) خاکسپاری می‌شوند.

دو شهید گمنامی که امروز در اداره کل اطلاعات تدفین شده 25 و 20 ساله هستند که به ترتیب در عملیات رمضان شرق بصره و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.

 سه شهید گمنامی که در دودانگه تدفین می‌شوند، 26، 23 و 24 ساله هستند که به ترتیب در عملیات محرم منطقه شرهانی، عملیات رمضان منطقه شرق بصره و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

دو شهید گمنامی که در دانشگاه علوم و فنون بابل تدفین می‌شوند، 26 و 29 ساله هستند که به ترتیب در عملیات بیت المقدس منطقه پنجوین و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها