هر روز قدرت دشمنان کاهش می یابد

فرزند سردار شهید همدانی گفت: آنان به فرمان آقا رفتند و جلوی رشد و قدرت کسانی که می‌خواستند، سوریه را ساقط کنند؛ گرفتند و امروز روز به روز قدرت دشمنان کمتر شده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۴۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازاران، وهب همدانی سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان نکا اظهار کرد: آنچه برای امروز ما قابل استفاده است و رهبران میدانی جبهه مقاومت گفتند؛ سوریه در آستانه سقوط بود و امیدی وجود نداشت اما نظر حضرت آقا چیز دیگه‌ای بود که سوریه سقوط نمی‌کند.

وی افزود: سردار همدانی زمانی که تصمیم گرفته به سوریه بروند؛ به خلبانی که ایشان را بردند گفتند که فرود آمدن شما 50، 50 است و ما اطلاع نداشتیم و رفتند؛ ارتباط بین فرودگاه و شهر قطع شده بود و در آن شرایط ایشان رفت و سفیر وقت سوریه گفت با کمترین امکانات در سفارت نشستند و عملیات‌ها را رهبری کردند.

فرزند سردار شهید همدانی ادامه داد: با توجه به تجربه ایشان در جنگ کردستان، زمینه را فراهم کردند که دولتمردان سوریه به نیروهای مردمی اتکاء کنند و ایشان بنیان‌گذاری دفاع وطنی را انجام و فاطمیون را بنیان‌گذاری کردند و با رهنمودهای حضرت آقا به عنوان سرباز آقا حرکت‌های مختلف را آغاز کردند.

وی گفت: آنان به فرمان آقا رفتند و جلوی رشد و قدرت کسانی که می‌خواستند، سوریه را ساقط کنند؛ گرفتند و امروز روز به روز قدرت دشمنان کمتر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار