قطعآ مردم ولایتمدار و قدر شناس استان مازندران بویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه واعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه‌ی بیت شریف شهدا، مراتب ارادت خویش را اظهار کرده و از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری‌ها دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۳۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت ابوالشهدا عبوری را تسلیت گفت؛ و در این متن آورده است؛ مردم مازندران از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری دریغ نخواهند کرد.
در این پیام آمده است.
انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت غم انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها که مصادف شد با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها، موجب تأثر و تألم این جانب گردید.
قطعآ مردم ولایتمدار و قدر شناس استان مازندران بویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه واعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه‌ی این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج حسن عبوری بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده و از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری‌ها دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علو درجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت نموده و برای بازماندگان، همسر و فرزندان ایشان خصوصآ شهردار ارزشی شهرمان جناب آقای دکتر مهدی عبوری صبر وشکیبایی آرزومندم.
نورالله طبرسی
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران
عضو مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها