خبرهای داغ:
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم:
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: در جوامع کنونی الگوی فاطمی در تمام ابعاد زندگی خانوادگی، فردی، رفتار با پدر و همسر و تربیت فرزند باید استخراج و به آن عمل شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۹۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
جوامع کنونی نیازمند الگوی فاطمی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: متون و اخبار رسیده یکی از راه‌های شناخت شخصیت است بر اساس این متون شخصیتی بالاتر و ارزنده‌تر از حضرت زهرا (س) وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار نزد پیامبر اکرم (ص) و ذات اقدس پروردگار دارای جایگاه است و رضایت فاطمه زهرا (س) برابر رضایت خدا و همچنین غضب حضرت مساوی با غضب الهی است.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به مقام عصمت حضرت زهرا (س) گفت: عصمت حضرت به اندازه‌ای است که خطایی در فکر و عمل حضرت زهرا (س) وجود ندارد بنابراین حضرت عاملی را می‌طلبد که خدا می‌خواهد و حضرت زهرا (س) محبوب‌ترین فرد نزد پیامبر اکرم (ص) است.

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) به حضرت زهرا (س) بسیار محبت داشتند و بوی بهشت را از حضرت استنشاق می‌کردند.

کلباسی با بیان اینکه اکنون نیاز به الگوی فاطمی احساس می‌شود گفت: الگوی فاطمی در زندگی خانوادگی، فردی، رفتار با پدر و همسر و تربیت فرزند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: زهد و قناعت در عرصه‌های مختلف زندگی حضرت مشاهده می‌شود که باید از آن درس‌آموزی کرد تا از گرفتاری و انحراف در امان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها