به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) مراسم عزاداری فاطمه زهرا (س)با موضوع (مادران پرچم دار، فجر فاطمی) با حضور حجت الاسلام جهانی و مداحی برادر رجبی نژاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۹۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) مراسم عزاداری فاطمه زهرا (س)با موضوع (مادران پرچم دار، فجر فاطمی) با حضور حجت الاسلام جهانی و مداحی برادر رجبی نژاد برگزار شد.

حجت الاسلام جهانی در ابتدای سخنرانی خود گفت :مادران میتوانند فجر را در روش زندگی حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) جستجو کنند،این الگوی متعالی در تاریخ پرشکوه اسلام موجود است.

وی ادامه داد :الگویی که به راستی راهبر و راهگشا بوده و همواره انسان را به سوی معیارها و ساختارها ی وجودی خویش فرا می خواند آن الگوی راستینو متعالی نمونه ایی غیر از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) نیست.شایسته است که زنان و دختران مسلمان ایرانی با توجه به پیش رو داشتن چنین الگو ی گران بها و ارزشمندی در تنظیم سبک زندگی خویش به آن حضرت اقتدا نمایند.

وی افزود :یکی از اصول مهم در زندگانی به ویژه زندگی مشترک از خود گذشتگی است که در زندگی حضرت زهرا( س) نیز ایثار موج می زند .احترامی ک حضرت فاطمه برای پدر خود قائل بودند. در نوع خود بی نظیر است.


حجت الاسلام جهانی تصریح کرد : باید به این موضوع اذعان داشت که منظور از سبک زندگی اسلامی این نیست که در ۱۴۰۰سال پیش زندگی کنیم بلکه مقصود این است ک سبک زندگی را همان سبک صداقت و امانت و ... بطور کل اسلامی نگاه داشته، و نوع را با توجه به مقتضیات زمان تغیر دهیم.

 

خبرنگار بسیجی: شیخی

ارسال نظرات
پر بیننده ها