سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور:
سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پایه و اساس حکومت اسلامی عدالت است،گفت:مسئولان غوطه ور در زندگی اشرافی صلاحیت مسئولیت در جمهوری اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۶۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی نائینی در مراسم یادواره 630 شهید شهرستان ساوجبلاغ و سالگرد شهادت حجت الاسلام و المسلمین عباس صبایی گلپایگانی اولین امام جمعه شهید هشتگرد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای اطهر(س)، اظهار داشت:یادواره شهدا انسان ساز است و نوجوانان و جوانانی که در این مراسم حضور دارند با روح این شهیدان پیمان می‌بندند.

پایه و اساس حکومت اسلامی عدالت است

وی بابیان اینکه شهدا  انقلاب اسلامی کاری کردند که برای نسل‌های بعدی الگو شدند، افزود: پیکر دو شهید گمنام هم در مراسم یاواره شهدای هشتگرد  تشییع  و  به خاک سپرده می‌شود.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با یاد و گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای مدافع حرم، بیان کرد:   شهید حجت الاسلام و المسلمین صبایی اولین امام جمعه  هشتگرد اسوه اخلاق و موسس حوزه علمیه امام صادق(ع) و مردی خدوم بود و مردم هشتگرد و استان البرز خدمات این امام جمعه فقید را از یاد نمی‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین  رفعتی نائینی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت است،گفت:شهیدان انقلاب اسلامی از حضرت زهرا(س) الگو گرفته و جان خود را در راه دفاع از اسلام و ولایت تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س)در جهان بی‌نظیر است،عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) این مقام را به وسیله عبادت و سبک زندگی خود به دست آوردند و عبادت ایشان خالصانه و مخلصانه بود و در روایت آمده نور ایشان هنگام عبادت به آسمان ساطع می‌شد و این شیوه ایشان باید الگو  همه قرار گیرد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور  با بیان  اینکه همسرداری و فرزند پروری حضرت زهرا (س) بی نظیر بود،عنوان کرد: سبک زندگی این خانواده در قرآن ترسیم شده و این خانواده همه دارایی‌های خود را در راه اسلام فدا کردند و هرچه در راه خدا داشتند برای پیشبرد دین خدا دریغ نکردند.

وی بابیان اینکه این سبک زندگی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است که متاسفانه در حال فاصله گرفتن از سبک زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) هستیم،گفت: شهدا در زندگی  راه و سیره حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) را به عنوان  الگو برگزیدند و از زندگی همراه با اشرافی‌گیری و تعلقات دنیا فاصله گرفتند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه غوطه ور شدن  در زندگی دنیوی برای برخی از  دغدغه‌های مقام معظم رهبری است،عنوان کرد:اشرافی گیری و غوطه ور شدن در زندگی دنیایی به خصوص  در بین مسئولان نظام و دولت از دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب  است و اگر اشرافیگری و بی عدالتی در بین مسئولان رسوخ کند دیگر این مسئول صلاحیت  حضور در جایگاه مسئولیت  در جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و لازم است که یاد و نام شهدا  گرامی داشته شود،تاکید کرد: عدالت پایه و اساس حکومت اسلامی است.

ارسال نظرات