شاکرمی گفت: امروزه بسیاری از اساتید دانشگاه های کشور با اشاعه تفکرات التقاطی و لائیک ذهن جوانان را منحرف کرده و بیشتر مباحث را از دیدگاه لیبرالیستی تبیین و تشریح می کنند.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۴۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهیدان غلام ملاحی و حمید زرگوشی ظهر امروز به همت بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نور در نمازخانه الهادی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
سرهنگ "جمال شاکرمی"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام در این یادواره، با تسلیت شهادت فاطمه الزهرا س ، گفت: امروزه بسیاری از اساتید دانشگاه های کشور با اشاعه تفکرات التقاطی و لائیک ذهن جوانان را منحرف کرده و بیشتر مباحث را از دیدگاه لیبرالیستی تبیین و تشریح می کنند.

شاکرمی با اشاره به این موضوع که باید درس ولایتمداری را از مکتب حضرت زهرا آموخت، افزود: خطبه فدکیه حضرت بهانه ای بود تا حق ولایت را تبیین کند و به این ترتیب درس بصیرت و دینداری را به بزرگان اسلام می دادند. خیلی ها به حضرت زهرا(س) بخاطر اینکه دختر رسول خدا بود احترام می گذاشتند اما چون در کنار علی بود و از ولایت دفاع می کرد مظلوم واقع شد و شهیدش کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان به اعتراض های اخیر اشاره کرد و گفت: تمامی اغتشاشگرانی که به خیابان ها آمده بودند، فریب شبکه های اجتماعی را خورده ، متاسفانه گمراه شده و در کف خیابان اغتشاش می کردند.

وی اضافه کرد: در محیط های علمی و دانشگاهی باید فرآیند انسان سازی و تربیت نسل تراز انقلاب را بادر پیش گرفتن مسیر شهدا محقق ساخت.

شاکرمی یادآور شد: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) جریانات سیاسی و کینه توزی ها علیه علی(ع) سر برآورد و آنهایی که خالق حماسه های بزرگی بودند منحرف شدند امروز نیز در جامعه ما همینگونه است.

وی با اشاره به اینکه تجرد روح شهید در جسم شهید هم متبلور است، گفت: ما امروز نیازمند شهدا هستیم تا دستمان را بگیرند چون این بزرگان با خدا معامله کردند و از تمامی هستی شان گذشتند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام، بیان داشت: این از مقدرات خداوند است که شهیدانی چون شهید زرگوشی پس از سی سال غربت و تنهایی در اوج مظلومیت به دامن وطنش برگردد و بر انتظار مادر صبورش خاتمه دهد..

وی خاطرنشان کرد:مسئولیت کسانی که به شهدا نزدیکترند، در جامعه خطیرتر است. هیچ مکانی بهتر از زیارتگاه ها و محل عروج شهدا نداریم شاید راویان نتوانند مظلومیت شهدای مناطقی چون قلاویزان و شرهانی را تبیین کنند اما شهدا زنده اند و خود دست جوانان را می گیرند و هادی راهشان می شوند هر چند که تمامی شبکه های اجتماعی و دشمنلان در مقابل این مسیر ایستاده اند تا جوانان را منحرف کنند ولی خود شهدا ادامه دهند مسیرند.

شاکرمی با تاکید بر اینکه شهدا، ما را در طراز انقلاب و بالاتر از آن در جهان معرفی کردند، گفت: در مقابل دستگیری شهیدان والا مقام چقدر ماتوانسته ایم، مکتب متعالی شهدا را در دانشگاه ها تبیین کنیم؟ همه ما باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

 

ارسال نظرات