خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان با صدور پیامی خطاب به مردم این شهرستان در راستای میزبانی از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۴۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان با صدور پیامی خطاب به مردمان این شهرستان در راستای میزبانی از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس از مردم شهرستان درمیان به خصوص اهالی محترم روستاهای براندود ، آنیک ، دره عباس ، کوشکک ، نوزاد ، گسک ، آسیابان و بورنگ که میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام بدین صورت است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

 

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و همه دوستداران و پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها خصوصا مردم شریف ،ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان درمیان ، لازم است بدینوسیله مراتب سپاس و تشکر خود را ابراز نمایم.

بدون تردید حضور همه مردم و بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه ، خانواده های معزز و محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مردم روستای بورنگ و روستاهای اطراف جهت میزبانی از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را ستودنی می دانم و از همه اقشار شرکت کننده در این مراسمات کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

همچنین قدردان زحمات و حضور مسئولین شهرستان اعم از علما و روحانیت معزز خصوصا حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه محترم قهستان، مسئولین خدوم و دلسوز شهرستان درمیان و شهرهای اسدیه و قهستان خصوصا فرماندار بسیجی و رزمنده جناب آقای بشیری زاده و بخشداران محترم درمیان و قهستان ، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی خصوصا جناب سرهنگ زالبیگی و جناب سرهنگ شاهوردی ، شهرداران محترم اسدیه و قهستان ، مسئول دفتر نماینده معزز مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و روسای محترم ادارات راهداری و حمل نقل جاده ای درمیان،سازمان تبلیغات،فرهنگ و ارشاد،بنیاد مسکن،منابع طبیعی، شرکت توزیع برق و آبفای روستایی درمیان و آتش نشانی گسک و خصوصا دهیار،اعضای شورای اسلامی و فرماندهان پایگاه های بسیج برادر و خواهر و همه بسیجیان و مسئولین هیئات مذهبی روستای بورنگ و روستاهای اطراف هستم.

مطمئنا این تلاش ها و زحمات از سوی شهدای عزیز به خصوص این دو شهید معزز گمنام هشت سال دفاع مقدس بی پاسخ نخواهد ماند و ان شاءالله به لطف و مرحمت خداوند عزوجل این دو شهید عزیز شفیع همه عزیزان در پیشگاه خداوند متعال خواهند بود.

در اینجا لازم است از علما و روحانیون،دهیاران، اعضای شورای اسلامی ، مردم و بسیجیان غیور روستاهای براندود،دره عباس، خوان، کلاته ملا، ماسنان، آنیک ، کوشکک، نوزاد،گسک ، مسک و شهرهای اسدیه و قهستان جهت برگزاری یادواره های شهدا ، مراسم استقبال ، وداع با این شهیدان و تشییع و تدفین پیکر مطهر این دو شهید عزیز تقدیر و تشکر نمایم .

امید است این حضور آگاهانه در مراسم تشییع ، تجدید عهدی با آرمانهای امام ، شهدا و رهبر معظم انقلاب باشد.

ان شاء الله حضور همه اقشار ، تلاش ها و زحمات صورت گرفته از تک تک دست اندر کاران این مراسمات از ابتدای ورود شهیدان گمنام به این شهرستان تا آخرین لحظه تشییع و تدفین پیکرهای مطهرشان مورد قبول حضرت حق قرار گرفته و موجبات رضایت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورده باشد.

در پایان ضمن حمد و سپاس خدای متعال خواستار نزول روز افزون برکات و رحمات الهی بوده و حضور این دو شهید عزیز در کنار سایر شهدای معزز حاضر در این شهرستان را همچنان که خود نعمات الهی هستند موجب نزول برکات در این شهرستان می دانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سروان فاطمی نسب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها