خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

شهرهای نجف‌آباد عطر شهدا گرفتند

شهرستان نجف‌آباد در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان دو تن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بود که در گلزار شهدای شهرهای گلدشت و یزدانشهر به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۱۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر روز گذشته در مراسم تشییع شهید اسدالله خدادادی که در شهر گلدشت برگزار شد، پیش از اقامه نماز با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و تقارن این روز با تشییع این شهدا اظهار کرد: حضرت زهرا(س) با صلابت و شجاعت خود در دفاع از ولایت و امامت با تمام مظلومیت نشان داد به تنهایی نیز می‌توان از حق و حقیقت دفاع کرد.

وی بالاترین پیام شهدا را عزت، آزادگی و دین‌داری بیان کرد و افزود: حضور در مراسم تشییع این شهدا تجدید عهد با رسول اکرم(ص)، امیرالمؤمنین(ع) و اهل‌بیت(ع) است که طبق کلام الهی راه رسیدن به سعادت اطاعت از خدا و رسول است که غیر از این اطاعت عزت دیگری در جهان وجود ندارد.

امام‌جمعه نجف‌آباد الگوگیری از سیره شهدا را یکی از راه‌های هدایت نسل جوان برشمرد و گفت: با وجود بمباران‌های شدید دشمن به‌ خصوص در فضای مجازی، خداوند چهار سنگر توحید، ولایت، قرآن و نماز را برای حفاظت از ما قرار داده که یکی از راه‌های حفظ این سنگرها تقویت و افزایش مراکز و محافل قرآنی است که همین شهدا نیز دانش‌آموخته محافل قرآن هستند.

وی در پایان بیان داشت: هر مراسم تشییع‌ پیکر شهید، هر محفل قرآنی و هر مراسم عزاداری اهل‌بیت(ع) باعث کوری چشم دشمنان و دژ مستحکمی در برابر هجمه‌های شیطان در این عصر آخرالزمان است.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام قاسم ترکی نیز در بیان مختصری تصریح کرد: فضای مجازی در شرایط کنونی قتلگاه نسل جوان شده است و باید خیران هر چه بیشتر در این زمینه کمک کنند و برای مقابله با این کشتار باید هر چه بیشتر مراسمات، محافل دینی و فرهنگ شهادت در جامعه پررنگ‌تر شود.

نماز بر پیکر پاک شهید اسدالله خدادادی، توسط آیت‌الله احمدی اقامه و در گلزار شهدای شهر گلدشت در همان مزاری که 35 سال قبل برایش مزاری در نظر گرفته شده بود، به خاک سپرده شد.

در سالروز شهادت ام‌ابیها، فاطمه زهرا(س) پیکر دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در شهرهای گلدشت و یزدانشهر بر دستان مردم شهیدپرور این دو شهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

شهید اسدالله خدادادی، فرزند علی که در سال 61 و در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده بود، بعد از گذشت 35 سال پیکر پاکش شناسایی و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و در گلزار شهدای شهر گلدشت به خاک سپرده شد.

در همین روز شهید نوراحمد عظیمی از شهدای مدافع حرم و از تیپ فاطمیون نیز که در 16 آذر امسال در منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید، در شهر یزدانشهر بر دستان مردم شهیدپرور این شهر تشییع و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به خاک سپرده شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار