خبرگزاری بسیج: دومین نمایشگاه نقاشی سبک جدید (سه بُعدی) آثار «رضا کوهی» از هنرمندان شهرستان ری، 28 بهمن ماه درمچتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برپا شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۸۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نمایشگاه 26 اثر با موضوعات مختلف که طی دوسال توسط این هنرمند خلق شده است، پیش روی بازدید کنندگان قرار گرفت است.

رضا کوهی این سکب نقاشی را در ایران به ثبت رسانده است و در تلاش است که این سبک نقاشی سه بُعدی را نیز در جهان به ثبت کند.

وی همچنین در رشته های هنری نظیر حکاکی روی آینه و سفال، نقاشی شنی، ویترای، داستان نویسی، کارگردانی تأتر ، بازیگری سینما، معرق، ساخت ماکت و طراحی نیز فعالیت می کند.

رضا کوهی متولد 1349در شهرری و به افتخار جانبازی نیز نائل شده است. آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد و خلاق، تقویت و تولید آثار هنری فاخر و ارزشمند، شناسایی جوانان مستعد و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های هنری از برنامه های وی است.

وی در گفت و گویی اعلام کرد: با توجه به شناختی که از جوانان مستعد و علاقه مند شهرری دارم، دوره های آموزشی در رشته های هنری به ویژه نویسندگی، ساخت فیلم، نقاشی و... دایر کردم.

این هنرمند تاکید کرد: یک هنرمند موفق باید در زمینه رشته خودش اطلاعات کافی و جامعی داشته و حتی از هنر و هنرمندان مناطق و سرزمین های دیگر نیز شناخت کافی پیدا کرده باشد.

رضا کوهی با اشاره به اینکه هنر، آرامش زیادی به روح و جسم انسان می دهد افزود: هنر باعث می شود تا قدرت تفکر انسان افزایش یابد و انسان را به قله زیبایی های آفرینش سوق دهد.

وی یادآور شد: هنر الهی انسان‌ها را بالا می‌برد، هم خود حرکت می‌کند و هم جامعه را جلو می‌برد، هم پیشرو است و هم پیش برنده.  هنر پیشاپیش جامعه حرکت می‌کند و جامعه را نیز به سمت و سوی صحیح هدایت می‌کند و انسان را به سوی حق، زیبایی‌ها و ارزش‌ها هدایت می کند.

ارسال نظرات