خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

شهدا با نثار جان خود بقای انقلاب را ضمانت کرده‌اند

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا گفت: شهدا با گذشتن از جان خویش و نثار خون خود بقای انقلاب را ضمانت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۶۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

شهدا با نثار جان خود بقای انقلاب را ضمانت کرده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، یاواره 14شهید والامقام روستای شهیدپرور آبرومند در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، حجت‌الاسلام جوادی امام جمعه موقت همدان و مسئولین شهرستان بهار و مردم شهیدپرور روستای آبرومند برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروزه هر چه که ما عزت داریم به واسطه ایثارگری خانواده‌های شهدا است.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد: شهدا با گذشتن از جان خویش و نثار خون خود بقای انقلاب را ضمانت کرده‌اند.

وی با اشاره به اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز امنیت پایدار کشور را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ابراز داشت: دشمن از روز اول برای نابودی اسلام و انقلاب کم نگذاشته است و ما هرگزغائله و فتنه‌های 78، 88 و96 را فراموش نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز نیز جنگ‌ها فرهنگی است، گفت: باید هوشیار باشیم چراکه امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد عمل شده است.

امام جمعه موقت همدان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی تمام جهانیان است.

حجت‌الاسلام محمد جوادی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) برای دفاع از ولایت شهید شد و ایشان باید الگوی ما در ولایتمداری و دفاع از ولی باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات