در پی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام

فرمانده و پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) صادر نمود

حضور بی‌مانند و غیرقابل‌توصیف مردم شهرستان خاتم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۲۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر باشکوه دو شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان خاتم افزود. این حضور بی‌مانند و غیرقابل‌توصیف مردم شهرستان در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری‌تعالی سجده شکر به‌جای آورد و به‌راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

در پایان و بار دیگر صمیمانه از حضور حماسی تمام اقشار خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت مکرم، فرهنگیان، دانش آموزان، بازاریان، کسبه، کارکنان دولت، دانشگاهیان، کشاورزان، صنعت گران، بسیجیان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران شهرستان، اصحاب رسانه و دیگر آحاد مردم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهیدان والامقام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب شدند، تقدیر و تشکر نموده و از تمام دست‌اندرکاران برپایی این مراسم باشکوه نیز کمال قدردانی و سپاس را داریم.
با تشکر
فرمانده و پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)
ارسال نظرات
آخرین اخبار