خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام:

مسؤولان با صداقت با مردم سخن بگویند/ شهدا از ما بازخواست خواهند کرد

امام جمعه بسطام گفت:‌ مسؤولان باید با صداقت با مردم سخن بگویند؛ این واژه امروز گمشده‌ای در جامعه است و شهدا از ما بازخواست خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۰۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که با حضور ایثارگران و خانواده شهدا و راویان دفاع مقدس، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در هیأت انصار شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه شیعه بعد از ۱۴۰۰ سال با اقتدار و افتخار به‌پیش می‌رود، اظهار کرد: مکتب شیعه با شهادت حضرت زهرا (س) و ولایت‌پذیری ایشان شروع به رشد کرد و تاکنون این مسیر با خون ادامه داشته است.
وی افزود: شیعه علاوه بر خطر سرخ خط سبز انتظار را دارد که امید می‌دهد و این از زمان حضرت زهرا (س) شروع شد و تا ظهور موعود ادامه خواهد داشت و این جهان در اختیار صالحان و شیعه خواهد بود.
امام جمعه بسطام با بیان اینکه دشمن هرچه کند، نمی‌تواند شیعه را مغلوب کند، بیان کرد: انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که با تمام دشمنی‌ها به مسیر خود ادامه می‌دهند و دشمنان نیز متعجب هستند که چرا این نظام سست و نابود نمی‌شود و این به خاطر مکتب شهادت و انتظار است که این انقلاب را پویا و زنده و روبه‌جلو قرار داده است.
رضوی‌نسب خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه خود بر حجاب و ولایت‌پذیری تأکید دارند چراکه این‌ها سبب حفظ نظام و اسلام است و مردم ما قدردان این نعمت هستند و مسؤولان باید مراقب باشند که مدیون خون شهدا هستند.
وی تصریح کرد: مسؤولان باید با صداقت با مردم سخن بگویند؛ این واژه امروز گمشده‌ای در جامعه است و باید بدانیم شهدا از ما بازخواست خواهند کرد و وای به حال مسؤولان که چگونه جواب شهدا و خانواده‌های آنان را خواهند داد که در این نظام مسؤولیت قبول کرده‌اند و باید به مردم و اسلام خدمت کنند، اما خلاف آن عمل کنند.
امام جمعه بسطام با بیان اینکه مرور خاطرات شهدا سبب قوام مسیر حرکت می‌شود، گفت: بیان خاطرات شهدا که از بین هزاران هزار شهید هستند سبب می‌شود در مسیر درست قرار داشته و حرکت کنیم و غفلت نکنیم و باید قدر این مراسم‌ها را بدانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار