خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

علمای قزوین نقش به سزایی در تاریخ اسلام داشتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امامزاده حسین (ع) پس از زیارت قبور شهدا و علمای بزرگ در قزوین گفت: قزوین نقش بی بدیلی در توسعه اسلام ناب داشته و علما و سرداران رشیدی نقش خود را به خوبی ایفا نموده اند.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۹۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

حجت الاسلام علی سعیدی ضمن زیارت قبور شهدا و علما و زیارت امام زاده حسین(ع) در گفت گو با خبر نگار بسیج گفت: قزوین با داشتن علمای بزرگی در تاریخ اسلام نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ناب و مذهب تشییع و اسلام داشته است.
وی در ادامه تاکید: قزوین زادگاه بزرگ مردان تاریخ ایران و انقلاب بوده که در دوران دفاع مقدس نیز با پرورش و تقدیم سرداران بزرگی توانستد یار و مددکار انقلاب در همه بحرانها باشند. رشادت های مردم قزوین در مبارزه با رژیم ستم شاهی را هیچ گاه تاریخ فراموش نخواهد کرد.

علمای قزوین نقش به سزایی در تاریخ اسلام داشتند
حجت الاسلام سعیدی ضمن اشاره به سرداران بزرگ قزوین در دوران دفاع مقدس افزود: برای تکریم راه سرداران بزرگ این مرز و بوم ازجمله شهید بابایی باید رفتار و ولایت پذیری و اطاعت از امام را از آنها بیاموزیم تا بتوانیم الگوهای درستی را انتخاب کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: قزوین همراه و همگام با انقلاب بوده است و نخبگان شایسته ای را در عرصه های مختلف تقدیم نظام کرده است که برای مردم ایران به عنوان الگوی جاودانه در اذهان و حافظه تاریخی خواهد ماند.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار