معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مسؤولان باید به فکر خدمت و اعتلای انقلاب اسلامی و مردم باشند، گفت: دشمن می‌خواهد مردم را از انقلاب و اسلام جدا کند.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۹۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا فدایی در گردهمایی بسیجیان و مردم شهر مجن که به همت بسیج مساجد و محلات کربلا در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به چهلمین سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تهدیدات و تهاجمات گسترده پیدا و پنهان استکبار جهانی اظهار کرد: این اقتدار و صلابت به دست نیامد، جز با حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت و رهبری و حرکت در مسیر اسلام و قرآن و این رمز پیروزی و موفقیت مردم ما، امروز هدف دشمنان است.
وی افزود: استکبار جهانی از بدو تشکیل این انقلاب درصدد سرنگونی آن برآمده و برای این امر برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را طرح‌ریزی و اجرا کرده که جنگ تحمیلی هشت‌ساله و شهادت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جوانان این مرزوبوم از آن جمله است.
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: استکبار بعد از دفاع مقدس با تغییر روش رو به جنگ نرم و تحریم آورد تا بتواند مردم را با تحت‌فشار قراردادن از انقلاب و اسلام جدا کند و در این مسیر از تمام ابزار‌های نرم و سخت خود بهره‌برداری کرد و نیرو‌های داخلی و خارجی خود را نیز به خدمت گرفت.
فدایی تصریح کرد: آن‌ها فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ را طرح‌ریزی کردند و در تمام این فتنه‌ها روی حمایت و پشتیبانی مردم حساب باز کرده بودند؛ اما مردم با تمام مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستند، از این نظام دفاع کردند و دشمنان در تمام این فتنه‌ها ناکام ماندند؛ چراکه ملت ما را هنوز ناشناخته‌اند.
وی اضافه کرد: آن‌ها تلاش دارند ملت را از نظام و ولایت جدا کنند و نسبت به انقلاب دلسرد کنند و تلاش می‌کنند همان مردمی که این نظام را سرکار آوردند، آن را تغییر دهند.
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رهبری انقلاب با دوراندیشی توطئه‌های دشمنان را رصد می‌کنند، افزود: رهبری در چند سال اخیر بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال ملی و اتحاد و همدلی تأکید دارند، چراکه دشمنان تلاش بر این دارند که با مشکلات اقتصاد و ایجاد گسست در کشور به اهداف خود دست یابند.
فدایی با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم و حضور همیشگی در صحنه گفت: مردم ما همیشه با حضور بابصیرت خود دشمنان را ناکام می‌گذارند و از انقلاب و اسلام حمایت می‌کنند و این درسی است برای مسؤولان ما که به فکر خدمت و اعتلای انقلاب و مردم باشند و از باندبازی و سیاست‌بازی فاصله بگیرند و به فکر مردم و انقلاب باشند نه اینکه به منافع شخصی، حزبی و گروهی خود بیاندیشند.
وی عنوان کرد: امروز همه باید زیر پرچم اسلام و ولایت با اتحاد و همدلی در جهت اعتلای نظام اسلامی و برطرف‌کردن مشکلات و شکست توطئه‌های دشمنان بکوشیم نه اینکه با زدن حرف‌های دلسردکننده موجبات اختلاف و گسست را در جامعه فراهم آوریم که این به نفع دشمنان است.
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر مراقبت از رفتار‌ها و گفتار‌ها گفت: امروز دشمن منتظر لغزش ماست تا به نفع خود استفاده کند و مسؤولان ما باید مراقب باشند تا آب در آسیاب دشمن نریزند و موجبات خرسندی آن‌ها را فراهم نیاورند و بدانند تا زمانی که مسؤولان در خدمت به انقلاب و مردم کوشا هستند از آن‌ها حمایت خواهند کرد و مردم با کسی تعارف ندارند و این سخنان امام و رهبری فرزانه انقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها