جانشین بازرسی کل ناجا گفت: شهدا در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار دارند و همه ما بايد با الگوبرداري از روحيه جهادي آن عزيزان براي اعتلاي اسلام و برقراري عدالت در جامعه بکوشيم.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۸۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی که در کرج برگزار شد گفت: دو شهیدی که امروز شاهد تشییع پیکر مطهر آنان هستیم در سال 67 به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند و امروز پیکر مطهر آنان به میهن اسلامی بازگشته است.

شهدا در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار دارند

وی بیان داشت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با آسیب‌ها قرارگرفته و ما همیشه درصحنه انقلاب و اسلام هستیم.

این مقام انتظامی افزود: شهدا باگذشت و ایثار خود به ما درس جوانمردی داده‌اند و امروز همه ما باید ادامه‌دهنده‌ی راه شهدای عزیز باشیم.

سردار آقاخانی اظهار داشت: امروز ملت سربلند ایران اسلامی، امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری‌های شهدا و به‌خصوص دلیرمردان عرصه نظم و امنیت ، صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان می‌داند.

وی با اشاره به آیه قرآنی (ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون) اظهار کرد: بالاترین مقام در پیشگاه خداوند متعال مقام "عند ربهم یرزقون" است که مصداق آن شهیدانی هستند که در راه اعتلای نظام اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند و به این مقام شامخ نائل آمدند.

جانشین بازرسی کل ناجا ادامه داد: شهدا با تقدیم خون خود در بالاترین درجه کمال و حیات انسانی قرار می‌گیرند و نام و یادشان تا همیشه در قلب انسان‌های حق جو باقی می‌ماند.

سردار آقاخانی افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان یک نیروی ولایی و جان‌برکف جهت اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی روزانه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کند.

وی در پایان اظهار داشت: خواسته خانواده شهدا از همه ما این است که مسیر شهدا را که همان مسیر حق است ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها