رییس فدراسیون تنیس روی میز:

استان مرکزی در رده های سنی پایه درخشش بسیار خوبی داشته است

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت :در رده های سنی پایه هم اکنون شاهد درخشش ورزشکاران استان مرکزی در دو بخش دختران و پسران هستیم و مطمئنا با این روند شاهد ارتقای بیشتر تنیس روی میز استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۲۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز استان مرکزی با ریاست مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در اراک برگزار شد.

علی قارداشی در این مجمع عمومی با اشاره به پیشرفت چشمگیر تنیس روی میز استان در چند سال اخیر، از اقدامات صورت گرفته توسط هیات تنیس روی میز استان مرکزی تقدیر کرد.

علی قارداشی با اشاره به میزبانی های خوب استان مرکزی از مسابقات مختلف کشوری تصریح کرد: در رده های سنی پایه هم اکنون شاهد درخشش ورزشکاران استان در دو بخش دختران و پسران هستیم و مطمئنا با این روند شاهد ارتقای بیشتر تنیس روی میز استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تنیس روی میز یک رشته ورزشی گران است و وسایل آن در چند کشور ساخته می شود و تغییرات در نوع و جنس توپ این بازی باعث افزایش قیمت آن شده است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه هیات تنیس روی میز استان مرکزی یکی از سه هیات برتر کشور است، ادامه داد: اگر هیات استان درخواست برگزاری کلاس داوری و مربیگری در استان داشته باشند، نهایت همکاری را در این خصوص خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار