خبرهای داغ:
استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران تشریح کرد؛
استاندار اصفهان آخرین جزییات عملیات جستجوی یافتن هواپیمای سقوط کرده پرواز تهران-یاسوج را در منطقه دنا کوه تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۹۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ محسن مهرعلیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات اقدامات انجام شده در منطقه دنا کوه اظهار کرد: تیم‌های تجسس از ساعت پنج صبح امروز کار خود را آغاز کردند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه چهار فروند بالگرد در منطقه حضور دارند که حدود ۶۰ سورتی پرواز داشته‌اند، گفت: بیشتر پرواز‌های تجسسی در منطقه بین کهنگان و بیده سمیرم که بیشتر احتمال سقوط هواپیما تهران-یاسوج در آن جا داده می‌شود در حال انجام است تا شاید به نشانه‌هایی از لاشه این هواپیما دست پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور تمامی اعضای ستاد بحران در منطقه روستای بیده سمیرم، اظهار کرد: جلسات متعددی تاکنون در ستاد بحران تشکیل‌شده است، نیرو‌های نظامی، انتظامی، هلال‌احمر، دادستان و اورژانس در این مکان مجهز و به‌صورت آماده‌باش مستقر هستند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه خود بنده یکی، دومرتبه با بالگرد به ارتفاعات پرواز داشتیم تا در کنار کسانی که در حال جستجو هستند حضورداشته باشیم، خاطرنشان کرد: تیم‌های کوهنورد بسیار ماهر را به یال‌ها و بال‌های کوه فرستاده شده‌اند.

استاندار اصفهان وجود کولاک و مه را از موانع انجام عملیات جستجو عنوان کرد و گفت: تکان‌های بیش از اندازه اجازه پرواز در ارتفاعات بالاتر را به بالگرد‌ها نمی‌دهد.

وی با اشاره به اعزام پهپاد‌های مختلف در منطقه، اظهار کرد: مه و کولاک اجازه موفقیت در کار این دستگاه‌ها را نمی‌دهد.

مهرعلیزاده با تصریح اینکه همچنان اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است، گفت: این فاجعه غم‌بار را به همه ملت ایران تسلیت می‌گویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها