خبرهای داغ:
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ما دو وظیفه داریم که نخستین آن متوقف نشدن در جبهه فرهنگی است، چراکه دشمن ایجاد شبهات را دنبال می کند، گفت:همچنین ما باید دنبال رویش باشیم و اجازه ندهیم نیروهای انقلاب ریزش کنند.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۷۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

وظیفه امروز متوقف نشدن در جبهه فرهنگی است به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در نشست فعالان فرهنگی و خادمیاران رضوی استان همدان در مسجد صاحب الزمان (عج)، اظهارکرد: هر کجا به گفتمان امام(ره) و رهبری عمل شد، آنجا موفق بودیم و هر زمان با این گفتمان زاویه داشتیم، به مشکل برخوردیم.

وی اضافه کرد: دغدغه رهبر معظم انقلاب دغدعه مردم است و باید دنبال این بود که زاویه با گفتمان معظم له در هیچ لایه ای از کشور وجود نداشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: جامعه ما نیازمند عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر، تبعیض و فساد اداری است؛ چراکه اینها زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی ادامه داد: این نظام دارای افتخارات بزرگی است که نمونه آن ایستادگی جوانان کشورمان در برابر دشمن، کوتاه کردن دست کفر جهانی از این خاک، ایستادن مردانه در برابر جریان تکفیری و دستیابی به علم و فناوری در عرصه های مختلف است.

رئیسی با بیان اینکه همگان اذعان دارند که ایران کشوری مستقل، مبتنی بر رای مردم، اسلام و احکام قرآن است، گفت: حال که این نظام اسلامی برای جهان الگو شده و تمدنی نوین ارایه می دهد، نباید شاهد برخی مشکلات بود و برای تحقق اهداف انقلاب به دغدغه های رهبری توجه کرد.

وی تصریح کرد: معتقدیم همه بخش های کشور باید با استفاده از ظرفیت افراد دلسوز، توانمند و کارآمد، قدرت و دستاوردهای نظام را به رخ جهانیان بکشد.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: جاهلیت مدرن که دارای امپراطوری رسانه ای است اقدام به ترویج جاهلیت در جهان می کند و یگانه نسخه مقابله با آن توجه به آموزه های دینی است.

وی ادامه داد: ما دو وظیفه داریم که نخستین آن متوقف نشدن در جبهه فرهنگی است، چراکه دشمن ایجاد شبهات را دنبال می کند.

رئیسی با بیان اینکه دشمن دنبال ریزش نیروهای انقلابی است، گفت: اما ما باید دنبال رویش باشیم و اجازه ندهیم نیروهای انقلاب ریزش کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن در جبهه فرهنگی این است که جوانان دلداده انقلاب و رهبری نباشند، تصریح کرد: باید در جبهه خدمت رسانی به مردم تلاش کرد و منتظر دیگران نبود؛ بلکه باید نیروهای انقلاب در هر مقام و جایگاهی تلاش کنند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به خادمیاران رضوی ادامه داد: دوستان ما به عنوان خادمیار بدانند که خدمت آنها بر خلاف آنهایی است که مدعی خدمت به مردم هستند.

وی افزود: در خدمت منفعت گرا، هرکجا سود باشد افراد خدمت رسانی می کنند اما توسل ما به خدا است و اگر تلاش برای خدا باشد انسان توقع تشکر ندارد.

رئیسی گفت: فرهنگ دینی اسلام، فرهنگ خدمت برای خداست و کسی که در لوای خادمیار رضوی فعال است باید کارش گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

وی اضافه کرد: جریان خادمیاران رضوی تنها برای خدمت به مردم است و هرکسی در هر شغلی نمی تواند به نام خدمت به آستان رضوی و به نام امام رضا (ع) از مال و تخصص خود برای خدمت به مردم استفاده کند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: تمامی امامان معصوم (ع) را ترور شخصیتی کردند و زخم زبان زدند اما آنها هیچگاه از هدایت مردم دست نکشیدند؛ همانگونه که امام راحل ایستادگی در راه خدا و استقامت و پایداری در راه هدف را به ما آموختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات