یک کارشناس مسائل مذهبی و فرهنگی گفت: حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی و قرآنی از مهمترین پیام های شهدا و قرآن است که این مهم را باید مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۴۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام امیری از کارشناسان مسائل فرهنگی و مذهبی در یادواره شهدا تحت عنوان «پرواز تا بهشت» که در مسجد انصار اراک به همت پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 9 برگزار شد با تاکید بر اینکه شهدا از جایگاه ویژه‌ای در میان مردم برخوردار هستند، گفت: پیام شهیدان راه عزتمند حیات طیبه است که ما آن را ادامه می دهیم تا آنجا که وعده الهی محقق شود و صاحب زمان(عج) بر سراسر عالم حاکم شود.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های یاد بود برای شهدا آن‌ها کمترین کاری است که می‌توان در مقابل از خود گذشتگی‌های شهدا انجام داد.

این کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری خود از انقلاب اسلامی محفاظت کردند و نگذاشتند دشمن خدشه ای به آن وارد کند و امروز هم این وظیفه بر عهده تک تک ما است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به نقش موثر بسیج در جامعه گفت: بسیجیان باید در همه عرصه‌های جامعه پیشگام و نمونه باشند.

وی افزود: حکمت خداوند است که اگر مردم متحد و منسجم شوند، می‌توانند موفق شوند. مسئله وحدت و یکپارچگی به اندازه ای پر برکت و تأثیرگذار است که اگر پیروان باطل هم با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته باشند، می‌توانند در مسیر باطل خود موفق شودند.

این کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی تصریح کرد: تجلیل از مقام شهدای اسلام، تجلیل از اسلام، رسول اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) است. رضایت حضرت ولیعصر(عج) در این است که نایبان ایشان در صحنه حفظ شوند و مقام آنها گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام امیری خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی و قرآنی از مهمترین پیام های شهدا و قرآن است که این مهم را باید مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات