خبرهای داغ:
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فتنه امروز فتنه ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: جامعه ما نیازمند یک انسجام ملی و کار و تلاش و کوشش برای ناامید کردن دشمن است.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

فتنه امروز ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است/ جامعه ما نیازمند یک انسجام ملی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در یادواره شهدای گروه ابوذر و 850 شهید والامقام شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پاسداشت شهدا حرکت در مسیر شهدا است.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با شهدا و راه آنها افزود: شهدا بصیر بودند و خدا، راه و مقصد را می‌شناختند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شهدای ابوذر تصریح کرد: گروه انقلابی ابوذر ابوذروار در برابر حکومت ستم‌شاهی ایستادند و امروز مردم نهاوند به آنها افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های ابوذر غفاری از یاران پیامبر(ص) عنوان کرد: سیاست سیاست‌بازان و فتنه فتنه‌گران نتوانست ایشان را از مسیر توحید و وظیفه شناسی خارج کند.

رئیسی با روحیه استکبارستیزی ملت ایران اشاره و تصریح کرد: امروز پرچم عدالتخواهی به دست مقام معظم رهبری است و ما باید از ایشان تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا جنگ اراده‌ها است، با اشاره به مقاومت و ایستادگی جوانان گفت: این ایستادگی تا نابودی کفر ادامه دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروز در برابر جاهلیت مدرن هستیم، ابراز داشت: این در حالی است که شهدای ما بصیر بوده و از دنیا جهل‌زدایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به طلاب و دانشجویان و جوانان و دختران و پسران فرمودند که سیاسی باشید، اظهار داشت: سیاسی بودن معنایش این است که نیاز جامعه را خوب بشناسید و متناسب با این نیاز ایفای نقش کنید.

رئیسی با بیان اینکه آن روز سیاسی گروه ابوذر بود، گفت: امروز سیاسی آن جوان نهاوندی است که برای دفاع از حریم و حرم و اطاعت از امر رهبری  در برابر تکفیری و داعشی می ایستد.

وی ابراز داشت : روشنفکر حقیقی آن کسی است که نیاز جامعه و مشکلات جامعه را می شناسد و برای گره گشایی از آنها تلاش می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: جوان سیاسی آن است که بداند امروز نیاز جامعه به امیدآفرینی و انسجام است و از هرگونه حاشیه سازی برای ناامید کردن مردم پرهیز کند.

وی ادامه داد: جوان سیاسی کسی است که می داند فتنه امروز فتنه نا امید کردن مردم و نا کارآمد جلوه دادن نظام است؛ جوان سیاسی در مقابل فتنه واکنش متناسب نشان می دهد و امید را در دل مردم زنده و افزون می کند؛ سیاسی کسی است که نظام را کارآمد جلوه می دهد و نیاز مردم را برطرف می کند.

رئیسی اظهار داشت: کسی که در مسیری که رهبر انقلاب ترسیم کرده حرکت می‌کند انسان با بصیرتی است و می‌داند باید برای جامعه چه کاری را انجام دهد، کسی که می‌داند جامعه ما نیازمند یک انسجام ملی و کار و تلاش و کوشش برای نا امید کردن دشمن است.

وی با بیان اینکه هر قدمی که برای اقتصاد مقاومتی برداشته شود در راستای نا امید کردن دشمن است، گفت: هرکس برای روی پا ایستادن این کشور تلاش می کند خواه یک کشاورز در یک روستا باشد خواه استاد دانشگاه و طلبه باشد یا کاسب در بازار و یا هر کسی دیگر این یک چهره سیاسی است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خط امام(ره) شاخص دارد، تصریح کرد: خط امام(ره) توجه به رأی مردم و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: خط امام(ره) شناخت مستکبرین و ترفندهای دشمن و ایستادگی در مقابل آنها است، امام(ره) هیچ‌گاه خوش‌بین به مستکبرین نبود و مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمنان میثاق شکنند و نمی شود به اینها اعتماد کرد.

رئیسی تصریح کرد: گره و مشکلات مملکت به دست مردم باز می شود نه به دست دشمنان، هرجا مردم به صحنه آمدند آنجا مشکلات حل شده است بنابراین در عمل و در سیاستگذاری باید نگاه به دست‌های توانمند جوانان و مردم باشد هرجا مردم نقشی داشته‌اند نقش پیروزمندانه و اثرگذاری بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که راه شهدا را بشناسیم و ادامه دهنده این راه باشیم، یادآور شد: اگر می‌خواهیم بدانیم راه شهدا چیست باید به وصیت نامه شهدا رجوع کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: در وصیت نامه همه شهیدان چند مورد مشترک وجود دارد از جمله رضای خدا، تبعیت از امر ولی فقیه زمان که نائب بر حق امام زمان (عج) است، و پاسداری از انقلاب و نظام که توصیه می‌کنند نگذارید انقلاب تنها بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات