با همکاری بسیج سازندگی و خیرین استان مازندران رخ داد

تامین 313 فقره جهیزیه برای زوج های جوان

اسدی گفت: در حال حاضر ۱۵۰ مورد از تهیه جهیزیه‌ها به صورت کامل انجام شده و تحویل افراد شده است. ۱۵۰ مورد دیگر از این جهیزیه‌ها مانده است که تا آخر سال ۹۶ به دست نوعروسان خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، تامین جهزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان مازندان به همت مجمع خیرین محرومیت زدایی استان مازنداران و با مشارکت بسیج سازندگی استان صورت گرفت.

لطف الله اسدی کارشناس طرح تامین جهزیه برای نوعروسان نیازمند در بسیج سازندگی در خصوص نحوه شکل گیری انجام این طرح خیریه گفت: تصمیم این اقدام از آبان ماه سال جاری گرفته شد که ۳۱۳ مورد را توسط خیرین استان مازندران و همت بسیج استان رخ داد. در حال حاضر ۱۵۰ مورد از تهیه جهزیه‌ها به صورت کامل انجام شده است و تحویل افراد شد و ۱۵۰ مورد دیگر از این جهیزیه‌ها مانده است که تا آخر سال ۹۶ به دست نوعروسان خواهد رسید.

این کارشناس همچنین در مورد تامین هزینه‌های جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد: حدود ۴۰ درصد از هزینه‌های جهیزیه‌ها به عهد مجمع خیرین محرومیت زدایی استان به عهده گرفته است و مابقی هزینه‌ها به عهده خود عروس و داماد‌ها است.

اسدی در خصوص ویژگی‌های تهیه جهیزیه‌های این نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: کالا‌هایی که برای تهیه این جهیزیه‌ها گرفته شده همگی ایرانی است و به نوعی از این طرح برای دفاع از تولید کننده‌های ملی استفاده شده است. همچنین مایحتاج اولیه زندگی این جوانان با اجرای طرح مهیا شد و تعداد زیادی از خیرین استان مازنداران و حتی روستا‌ها شرکت داشتند.
ارسال نظرات