در این پیام آمده است: خداوند روح این عزیزان را با موالیان گرامش محشور فرماید و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجر عظیم عنایت کند و با کرامتش خاطر محزون همه ما و عموم مردم خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلی بخشد
کد خبر: ۸۹۹۱۱۵۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت حادثه دلخراش هواپیمایی پیام تسلیت صادر نمود. متن پیام بدین شرح است:

حضرت آیت ا... سید شرف‌الدین ملک حسینی
نماینده محترم، ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد (صلی الله علیه و آله و سلم) و احترام، سانحه دلخراش هواپیمایی که موجب جان باختن تعدادی از هموطنانمان گردید بسیار حزن انگیز و دلخراش است و همه را در فقدان این عزیزان عزادار کرده است. اگر چه تنی چند از فرهیختگان عزیز و متدیّن در این سانحه جان خود را از دست دادند، ولی باید در این امتحان الهی صبوری و شکیبایی پیشه کرد و خواست خدای متعال را بر همه چیز مقدم شمرد.

خداوند روح این عزیزان را با موالیان گرامش محشور فرماید و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجر عظیم عنایت کند و با کرامتش خاطر محزون همه ما و عموم مردم خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلی بخشد. باید پذیرفت همه ما از اوئیم و بسوی او باز می‌گردیم.

ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری یزدی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
ارسال نظرات