رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری نخستین جشنواره ابوذ در این استان در سال ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۲۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌های فجر این استان که در سالن اندیشه حوزه هنری فارس برگزار شد، گفت:‌ نخستین جشنواره رسانه‌های فجر انقلاب اسلامی فارس بهمن سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره آثار تولیدی اصحاب رسانه‌های فارس طی تاریخ‌های بهمن ۹۴ تا بهمن ۹۵ را ۸ بخش و ۱۱ محور جمع‌آوری کرد، گفت: ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرد و بعد از انجام داوری‌ها توسط اساتید تهران، نهایتاً ۱۵ اثر حائز رتبه‌های برگزیده شدند.

نیمه دوم اردیبهشت ۹۷؛ زمان آغاز به کار جشنواره ابوذر فارس
اژدری از برگزاری نخستین جشنواره ابوذر استان فارس در سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره را از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه ۹۷ آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم اختتامیه آن را قبل از ۲۱ دی‌ماه، سالروز تشکیل بسیج رسانه برگزار کنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در عین حال این نکته را یادآور شد که جشنواره ابوذر چند سالی است که در تمام استان‌های کشور اجرا می‌شود اما برای نخستین بار در استان فارس اجرا خواهد شد و آثار برگزیده استانی نیز به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد. 
وی از اصحاب رسانه فارس خواست تا حتماً در جشنواره ابوذر مشارکت داشته باشند و سپس به دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در ماه جاری توانستیم ۱۲ کانون بسیج رسانه فارس را در سامانه بسیج ثبت کنیم.
اژدری اظهار کرد: از این ۱۲ کانون ۵ کانون در شیراز مستقر خواهد شد که برای آن‌ها کد گرفته شده و در همین ماه آن‌ها را افتتاح خواهیم کرد تا بتوانیم کارهای خود را به صورت تخصصی انجام دهیم.

۲۰ کانون بسیج رسانه را در فارس راه‌اندازی می‌کنیم 
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس یادآور شد که ۷ کانون دیگر در شهرستان‌های استان فارس نظیر لامرد، نورآباد ممسنی، مرودشت، داراب و غیره افتتاح خواهند شد ضمن اینکه تلاش می‌کنیم برای سال آینده حداقل ۲۰ کانون در سطح استان ایجاد کنیم. 
وی، برنامه‌ریزی جهت برپایی اردوی راهیان نور در اسفندماه جاری با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و اردوهای جهادی را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا سال آینده برنامه‌های پربار و خوبی را برای اصحاب رسانه استان فارس برگزار کنیم.
اژدری در بخش پایانی سخنان خود از اصحاب رسانه استان خواست تا تعامل و ارتباط خود را با سازمان بسیج رسانه حفظ کرده و ایده‌های جدید خود را به سازمان منتقل کنند تا بتوان نیازهای اصحاب رسانه را برطرف کرد. 

 

ارسال نظرات