عضو کمیسیون آموزش مجلس در جلسه ا ی با وزیر آموزش و پرورش درباره حذف مدارس سمپادگفت:اعلام بدموقع این مصوبه به ضررخانواده‌هایی است که تا این موقع سال برای قبولی فرزندان در مدارس سمپاد، هزینه‌هایی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۹۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج ،حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه امروز این کمیسیون با سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسه امروز مصوبه حذف آزمون مدارس خاص که به حذف مدارس سمپاد از متوسطه اول می‌انجامد مورد بررسی قرار گرفت و ایراداتی که نمایندگان داشتند، مطرح شد.

وی افزود: یکی از نکاتی که مورد اعتراض بود این بود که اگر حذف آزمون برای کاهش استرس صورت گرفته است چرا منبع اصلی استرس یعنی کنکور حذف نمی‌شود که وزیر آموزش و پرورش از پیگیری برای حذف کنکور خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی اضافه کرد: اگر حذف مدارس سمپاد در راستای کنار زدن تبعیض آموزشی و کاهش تنوع مدارس انجام شده است چرا با مدارسی که چندین میلیون شهریه دریافت می‌کنند، برخورد نمی‌شود و چرا برای کاهش تنوع ابتدا سراغ مدارس مهم سمپاد می‌رویم؟

به گزارش فارس، عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: یکی از مسائلی که مورد بحث بود یک‌شبِ طرح شدن این مصوبه و اعلام بدموقع آن بود زیرا بسیاری از خانواده‌ها تا این موقع سال برای قبولی فرزندان خود در مدارس سمپاد، هزینه‌هایی انجام داده‌اند. 

وی گفت: بررسی بیشتر موضوع به جلسات بیشتری با حضور وزیر آموزش و پرورش نیاز دارد و قرار شد این اتفاق در جلسات دیگری صورت بگیرد.  

 

 

ارسال نظرات