فرمانده سپاه فتح در گفت‌و گو با «بسیج»:

ارتفاعات در هم تنیده دنا مشکل اساسی در پیداکردن لاشه هواپیما سقوط کرده آسمان/تیم امداد متشکل از تکاوران سپاه فتح و هلال احمر است

بوعلی گفت: باد وبوران و مه شدیدی در منطقه بوده که پرواز و صعود افراد را با مشکل مواجه ساخته است، و تا کنون هیچ اثری از هواپیما در منطقه مشاهده نشده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۸۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون آخرین وضعیت منطقه بعد از سقوط هواپیما با کوه دنا عنوان کرد: در حال حاضر بارندگی شدید در منطقه حاکم است، و تمامی تیم‌های سپاه، حلال احمر و ناجا در منطقه حضور یافتند.
وی بیان کرد: در حال حاضر دوازده تیم از سپاه در دوازده نقطه حرکت کردند، و در محورهای مختلف در حال فعالیت هستند، منتهی ارتفاعات صعب العبور بوده و عبور را مشکل ساز ساخته است.
بوعلی تصریح کرد: باد وبوران و مه شدیدی در منطقه بوده که پرواز و صعود افراد را با مشکل مواجه ساخته است، و تا کنون هیچ اثری از هواپیما در منطقه مشاهده نشده است.
وی پیرو صعود تیم امداد به سمت قله نول اظهار داشت: این تیم امداد متشکل از تکاوران سپاه فتح استان کهکیلویه و بویر احمد و هلال احمر است، که اکنون در ارتفاعات قله نول در بالای روستای دنگزلو در حال صعود هستند.
بوعلی بیان کرد: تا کنون گشت‌های هوایی که شامل دو هلیکوپتر هلال احمر است، در وزش باد شدید و مه در ارتفاعات در هم تنیده دنا موفق به مشاهده هیچ اثری از هواپیما نشده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار