مسئول بسیج دانشجویی قزوین در گفت‏‌وگو با «بسیج»:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با همت بسیج دانشجویی برگزار شد

برزگر گفت: در اتفاقات مربوط به دی ماه گذشته جلسات روشنگری برگزار گردید و در راستای محکومیت اغتشاشات بیانیه‎هایی صادر شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۴۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

 مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون آخرین اقدامات سیاسی بیان داشت: با شروع ترم جدید برنامه‎های خود را در حوزه بصیرتی و سیاسی‎ را در دانشگاه متمرکز کردیم و در این راستا اقدام به ادامه برگزاری کرسی آزاداندیشی و نشست سیاسی نموده‎ایم.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه مطرح کرد: حضور پررنگ در مراسم 22بهمن، صدور بیانیه به مناسبت چهلمین بهار انقلاب توسط شورای تبیین مواضع بسیج، برگزاری نشست سیاسی با موضوع چیستی و چرایی انقلاب، برقراری نمایشگاه‎های مقایسه‎ای قبل با بعد از انقلاب با موضوع دستاوردهای انقلاب از آخرین فعالیت‎های سیاسی ما در بسیج دانشجویی بوده است.

برزگر در خاتمه با بیان اینکه در اتفاقات مربوط به دی ماه گذشته نیز جلسات روشنگری برگزار گردید و در راستای محکومیت اغتشاشات بیانیه‎هایی صادر شد مطرح کرد: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نیز از وزیر صنعت و معدن و همین‎طور معاون اقتصادی استاندار دعوت صورت داده است تا طی دو برنامه مجزا با توجه به مشکلات اقتصادی مردم به سوالات دانشجویان در این زمینه پاسخ دهند که علی‎رغم دعوت مکتوب و پیگیری مداوم هنوز پاسخی به این دعوت داده نشده است.

ارسال نظرات