خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: امروز 204 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که از این تعداد 188 نفر دانش‌آموز دختر و بقیه عوامل اجرایی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۴۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ، غلامرضا فلاحی صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌‌آموزی دختران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز 204 نفر  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که از این تعداد 188 نفر دانش‌آموز دختر و بقیه عوامل اجرایی هستند.

فلاحی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از یادمان‌ها در مناطق هشت سال دفاع مقدس بهره کافی را خواهند برد، ادامه داد: مسجد خرمشهر، شلمچه و معراج‌الشهدا اهواز از جمله یادمان‌هایی است که دانش‌آموزان در پنج روز سفر از آن فیض خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی خوزستان را داشته‌ایم، تصریح کرد: این مرحله دوم اعزام دانش‌آموزان در بیرجند است و در مرحله نخست اعزام 4 کاروان در قالب دو کاروان دختران و دو کاروان پسر را به مناطق عملیاتی خوزستان داشته‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهار داشت: مرحله بعدی اعزام دانش‌آموزان دختر در 6 اسفندماه سال جاری خواهد بود.

 فلاحی با اشاره به اعزام بسیجیان کاروان‌های محلات در 26 اسفندماه گفت: اعزام این کاروان ها تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و افراد می‌توانند با مراجعه به به پایگاه‌های محلات حوزه مقاومت سپاه، به صورت کاروان و یا با خودروی شخصی خود به اردوهای راهیان‌نور بروند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها