محمدی‌فر در گفت‌‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
مسوول بسیج دانشجویی لرستان گفت: در بحث مطالبه‎گری نیز هسته‎های مطالبه‎گری خود را در حوزه‎های مختلف سیاسی، اقتصادی و.. فعال کرده‎ایم و در برخی مواقع نیز نتیجه خوبی گرفتیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۴۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

 محمدی فر، مسوول بسیج دانشجویی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره آخرین فعالیت‎های بسیج دانشجویی این استان پیرامون مسائل سیاسی بیان داشت: شورای تبیین مواضع ما همیشه فعال بوده و پیرامون مناسبت‎های مختلف و اتفاقات سیاسی روز نیز به موقع صدور بیانیه دارد.

محمدی فر در ادامه عنوان کرد: همایش انقلابیون جوان، نشست‎های بصیرتی، کرسی‎های آزاد اندیشی، تریبون آزاد از دیگر فعالیت‎های انجام شده است که طبق روال همیشه برگزار می‎شود ضمن اینکه در بحث مطالبه‎گری نیز هسته‎های مطالبه‎گری خود را در حوزه‎های مختلف سیاسی، اقتصادی و... فعال کرده‎ایم و در برخی مواقع نیز نتیجه خوبی گرفتیم.

مسوول بسیج دانشجویی لرستان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به اردوهای راهیان نور مطرح کرد: تمهیداتی را فراهم کردیم تا با استفاده از بهترین نیروهای خود در این اردوها بین افرادی که چندان رویکردی خنثی با انقلاب دارند مباحث بصیرتی و روشنگری را داشته باشیم.

ارسال نظرات