مردم مرکز مازندران از صبح فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در میادین و معابر ساری از 12 آلاله سرخ حسینی که در دفاع مقدس به شهادت نائل شدند استقبال خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۹۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در گفتگو با بسیج ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت ام ابیها، فاطمه زهرا(س) شهدا را فرزندان راستین آن حضرت در مسیر اعتلا و حفظ نظام ولایی و اسلامی دانست.

سرهنگ پاسدار علی خادم فاطمه زهرا(س) را بهترین الگو برای مومنین در امر حمایت از ولایت و اسلام و یاریگر دین خدا خواند و گفت:   شهدا با الگو پذیری از حضرت زهرا(س) در مسیر اعتلای اسلام و اعتزاز فرمان الهی جان خود را نثار کردند تا امروز اسلام پایدار بماند و مسلمانان در امنیت باشند.

فرمانده سپاه مرکز مازندران  ادامه داد: امروزه پس از سی سال، حضور شهدای گمنام و البته خوشنام دفاع مقدس پیام مهمی در عصری که غرق در مادیات و خودکامگی شدیم دارد و آن این است که با تلنگر به دلهای خفته و نیمه جان مالامال دنیایی، سعادت دنیا و آخرت را در مادیات گذرا و خوش سیما ندانسته و در یاری مظلومان، مستضعفان و ستم دیده داخل و خارج ذره ای جدیت داشته و دل از دنیا برکنده و عملا شتاب کنیم.

سرهنگ خادم گفت: پیکر 12 آلاله سرخ مکتب سیدالشهداء که از عصر امروز از محور مواصلاتی سوادکوه با استقبال بی نظیر مردم شهرها و مناطق آن همراه و شامگاه در قائمشهر وداع می شوند، از صبح فردا در ساری مورد استقبال با شکوه مردم اصیل و وفادار نظام اسلامی و دلدادگان شهدا قرار خواهند گرفت.

این فرمانده اظهار داشت: شهدای خوشنام بر اساس سهمیه تعیین شده در مناطق استان برای تبرک مردم از وجودمطهرشان انتقال داده شده که از آن میان سه شهید والامقام دفاع مقدس برای وداع در سنگده ساری و تشییع و تدفین در محمدآباد به دودانگه انتقال داده می شوند.

وی افزود: پیکر سه شهید خوشنام دفاع مقدس،  شامگاه چهارشنبه دوم اسفند ماه در میان خیل مشتاق و دلداده روستای سنگده در مسجد 14 معصوم (ع) این روستا وداع می شوند و 9 صبح روز بعد از مقابل سپاه دودانگه تا یادمان موسسه فرهنگی شهدای ثارالله این بخش تشییع و تدفین می گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها