تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با پیروزی برابر آلومینیوم اراک به طور جدی به مدعی صعود تبدیل شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۸۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک امروز پیگیری شد و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» شیراز در خانه میزبان «تیم آلومینیوم اراک» بود که برای فرار از رتبه های پایینی جدول به این مسابقه وارد شده بود، اما در نهایت در یک بازی یک طرفه با 3 گل مغلوب شاگردان علی کلانتری شد تا دست خالی به استان مرکزی بازگردد.

گل های «فجر سپاسی» در این دیدار توسط «ابوذر صفرزاده» در دقیقه 13، «امین شجاعیان» در دقیقه 23 و «شاهین مجیدی» از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 68 به ثمر رسید تا «فجر سپاسی» با 3 امتیاز شیرین از این مسابقه خارج شود.

با این سه امتیاز شاگردان کلانتری 42 امتیازی شدند و در صورتی که «نساجی مازندران» روز آینده موفق به کسب پیروزی برابر «اکسین البرز» نشود، جایگاه چهارمی آنها تثبیت می شود. در سوی دیگر شاگردان حامد بصیری 25 امتیازی باقی ماندند تا همچنان در هفته‌های آتی نگرانی از سقوط تهدید کننده این تیم باشد.

کلانتری سرمربی فجر سپاسی در پایان بازی گفت: جایگاه آلومینیوم در جدول با سبک بازی که ارائه می کند بسیار متفاوت است، با توجه به کیفیت تیم حریف امکان باز‌ی مالکانه وجود نداشت البته ما در ضدحملات موفق بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات