برگزاری مسابقه نماز و نیایش در شهرستان ایجرود

در ایام ا... فاطمیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود، اقدام به برگزاری مسابقه نماز و نیایش با عنوان "ریحانه " در سطح مدارس متوسطه کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۵۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس این اداره در حاشیه برگزاری این مسابقه که در دبیرستان دخترانه فاطمیه این شهر برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نماز را سدی در برابر نفوذ خودپسندی در جان انسا‌ن‌های مومن می‌دانستند که با ادای آن، تمرین خضوع انجام می‌گیرد و آرامش در زندگی انسان‌ها جاری می‌شود.

احسان پیشکاری نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خدای متعال دانسته و افزود: اهمیت دادن به فریضه نماز بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه کنونی به ویژه نسل جوان را کاهش داده و از بین می‌برد .

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین جوانان و یافتن تکیه‌گاهی مطمئن در دنیای متغیر و پر شتاب امروز عنوان کرد و گفت: این مسابقه از سری برنامه‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود جهت عملی کردن این فریضه الهی در بین نسل جوان امروز است تا بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ نماز و گسترش عمق اعتقادات دینی و مذهبی و الگوسازی این مهم در بین آینده‌سازان ایران اسلامی که همانا از منویات مقام معظم رهبری است، گام‌های اساسی و ماندگار برداریم.

گفتنی است به برندگان مسابقه به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی از سوی این اداره اهداء خواهد شد.

ارسال نظرات