فرمانده حوزه مقاومت بسیج دودانگه ساری در گفتگو با بسیج:

مردم سنگده چهارشنبه شب میزبان شایسته پیکر شهدای خوشنام دفاع مقدس هستند

کمیل نوری درباره آئین دواع مردم سنگده با این شهدا ادامه داد: پیکر شهدای خوشنام پس از اقامه نماز مغرب و عشاء روز جهارشنبه دوم اسفند ماه در میان مردم دلداده به شهدا و اهل سادات سنگده و روستاهای بخش دودانکه در مسجد 14 معصوم(ع) این روستا، وداع می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۲۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) دودانگه ساری در گفتگویی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)  نه تنها اسوه زنان عالم بلکه بهترین اسوه و الگو برای مردم مومن در هر عصر و نظام اسلامی در تبعیت محض و حمایت ایثارگرانه از ولایت است.

کمیل نوری  افزود: در این عصر که لازمه سعادت بشری یعنی تبعیت از ولایت فقیه،  بیش از هر چیز و زمانه ای احساس می شود بصیرت در یافتن و همراهی جانانه نسبت به این مهم باید مورد توجه مومنین قرار گیرد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دودانگه الگو پذیری از سیره فاطمی را لازمه سعات بشری خواند و توسل به آن حضرت را کلید موفیقیت در مسیر الهی دانست.

این فرمانده بسیجی یادآور شد: شهدای دفاع مقدس علی رغم سن و سال غالبا کم خود درسهای بزرگی از ائمه اطهار(ع)  گرفته و پای نهادینه کردن آن در برابر ظلم، و در برابر دشمنان دین خدا با فدا کردن جانشان ایستادگی داشتند و سرانجام عند ربهم یرزقون شدند.

 کمیل نوری قارنسرا گفت: اینک همان استقامت کنندگان، مجاهدان و شهیدان راه خدا پس از سی سال در حالیکه جامعه امروز به سبب شرایط متفاوتش نسبت به نو نوپایی نظام اسلامی در دهه 60 ، غرق در مادیات شدند بار دیگر سر از خاک بر آورده و هشدار دهنده همگان اعم از غافلان و رهروان مقاومت اسلامی  در تصدیق امر الهی ، شهدا زنده  و نظاره گر اند شدند.

فرمانده حوزه مقاومت دودانگه افزود: پیکر سه شهید خوشنام دفاع مقدس پس از قریب به سی سال  به وطن بازگشته و فضای دودانگه را در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رنگ و بوی سرخ شهادت  معطر و متصور می نمایند.

این بسیجی دودانگه عنوان کرد: این سه شهید بهمراه 9 شهید خوشنام دیگر که عصر امروز از مسیر سوادکوه وارد مازندران ، دیار علویان و وفاداران به ولایت و اسلام میشوند پس از استقبال ساعت 14 عصر مردم شهرهای پلسفید، زیرابو مسیر شامگاه امشب در حسینیه ثارالله قائمشهر پس از نماز مغرب و عشا مورد وداع قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: پیکر شهدای گمنام به تناسب سهمیه تعیین شده در سطح مناطق و شهر های مازندران برای تبرک مومنین در روزهای آتی تشییع که سه شهید خوشنام دفاع مقدس هم برای تبرک خطه دودانگه با میزبانی 148 شهید این دیار وارد روستای سنگده خواهند شد.

کمیل نوری درباره آئین دواع مردم سنگده با این شهدا  ادامه داد: پیکر شهدای خوشنام پس از اقامه نماز مغرب و عشاء  روز جهارشنبه دوم اسفند ماه در میان مردم دلداده به شهدا و اهل سادات سنگده و روستاهای بخش دودانکه در مسجد 14 معصوم(ع) این روستا، وداع می شوند.

فرمانده حوزه دودانگه گفت: مراسم تشیع و تدفین شهدای دفاع مقدس با حضور مردم روستاهای دودانگه از ساعت 9 صبح پنجشبه سوم اسفند ماه از مقابل سپاه این بخش تا محل یادمان شهدا واقع در موسسه فرهنگی شهدای ثارالله محمد آباد انجام و سپس برای تبرک زائرین  فرهنگ ایثارشهادت و مکتب سرخ سیدالشهداء ماندگار خواهند شد.

 وی همچنین درگذشت مسافرین سانحه هواپیمایی تهران به یاسوج را تسلیت و برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار