به همت حوزه۲۱۲حضرت سمیه (س) برگزار شد؛
مسابقه کتاب‌خوانی سلام بر ابراهیم به همت حوزه۲۱۲حضرت سمیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۹۲۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  مسابقه کتاب‌خوانی «سلام بر ابراهیم؛ خاطرات شهید ابراهیم هادی» همزمان با ایام فاطمیه  به همت حوزه۲۱۲حضرت سمیه (س) برگزار شد.

استاد حوزه علمیه خانم فرهادی کیا در حاشیه این مسابقه با بیان این که تعدادی از بسیجیان در مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم شرکت کردند، اظهار کرد: آشنایی بیشتر مردم با روحیات و رشادت های شهیدان یکی از اهداف اصلی برگزاری این مسابقه است.

فرهادی کیا با بیان اینکه همیشه مادیگران یا جامعه یا دولت را مقصر بدانیم امری اشتباه عنوان کرد و افزود : فرزندان ما از خانه وخانواده رشد می کنند وبه جامعه ورود پیدا می کنند پس شاکله اولیه فرزندان ما خانواده است ، هرچند جامعه و مد ها والگوهای سلبیریتی هم روی فرزندان ما تاثیر دارند اما ما باید از خود شروع کنیم .

استاد حوزه علمیه داشتن شبکه های اجتماعی را برای کودکان یا نوجوانان امری غیر طبیعی خواند و خواستار کنترل والدین بصورت نامحسوس و بارفتاری خوش شد ، نباید بچه ها را محدود کرد بلکه باید با سیاست وارتقای سطح کیفی ودانش خود دوستی صمیمی برای فرزندان خود باشیم.

 وی استفاده از ظرفیت های بسیج برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را یکی از بهترین فرصت ها برای ترویج این فرهنگ در جامعه عنوان و از تمامی فعالان فرهنگی در سطح بخش که به برگزاری این مسابقه کمک کردند قدردانی کرد.

 

 

خبرنگار بسیجی:زمان نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها